LasseB
som jag gjorde igår. Vi gick på Mamma Mia (filmen) hustrun ville men jag har aldrig riktigt GILLAT Abba (inser att jag kanske är udda därmed)
Jo jag gjorde henne till lags och vi gick men fy f.n vilken kallkonfilm hade inte min fru hålt mig i handen hade jag gått efter 30 minuter
Vad min fru tyckte om filmen? Helt OK var hennes kommentar
Så i kväll ska jag bjuda igen med ankbröst och ett riktigt gott vin för det vet jag att hon tycker om kanske toppar med en blomma vi får se
Felicia
Ja, det är ju detta att man bryr sig om varandra som är viktigt wub.gif
Pia L
Jag uppskattar mera att min älskling flera gånger varje dag säger hur mycket han älskar mig och talar om hur mycket jag betyder för honom, att jag är det bästa som hänt honom.
Att han inspireras av mina projekt i trädgården så mycket att han själv vill hålla mig sällskap och bygger både trapp, vattenfall och damm, så att vi kan arbeta sida vid sida.
Att han följer med när vi ska handla nya växter till rabatterna och köper mer än jag själv tänkt mig.
Att han häller upp något gott i ett glas och sitter och håller om mig.......kort och gott att han bara finns.
Hellre allt det än en blomkvast som bara vissnar ner och dör
Felicia
CITAT (Pia L @ 08-08-2008, 07:08) *
Jag uppskattar mera att min älskling flera gånger varje dag säger hur mycket han älskar mig och talar om hur mycket jag betyder för honom, att jag är det bästa som hänt honom.
Att han inspireras av mina projekt i trädgården så mycket att han själv vill hålla mig sällskap och bygger både trapp, vattenfall och damm, så att vi kan arbeta sida vid sida.
Att han följer med när vi ska handla nya växter till rabatterna och köper mer än jag själv tänkt mig.
Att han häller upp något gott i ett glas och sitter och håller om mig.......kort och gott att han bara finns.
Hellre allt det än en blomkvast som bara vissnar ner och dör

Precis! Min sambo brukar säga att jag är hans livsblomma och en sån kommentar är ju mer värt än alla blommor i världen wub.gif Men visst är det väl trevligt att få en blomma också mellan varven flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon