malin72
vi har hittat ett litet smultronställe wub.gif man får ju inte göra reklam men det har ju med trädgård att göra så jag smyger bara in och säger aquagarden whist.gif hoppas ingen tar illa upp för det är verkligen ett ställe jag rekomonderar....som en dagsutflykt eller vad som...så underbart fint bravo.gif dit far tom sambon med glädje!! Där kom han på att vi ska ha en fontän hemma, så det byggdes till en på ett ställe där gräset aldrig blev gräs...
först några bilder från stället där allt är köpt
[attachment=22409:år_2008_..._Medium_.jpg] här kan man ta en kaffe och sitta och njuta
[attachment=22410:år_2008_..._Medium_.jpg] inne i kafét
[attachment=22411:år_2008_..._Medium_.jpg] bara vackert tummenupp.gif

så iallafall började vi gräva och köpte grus från min morbror och sen sattes allt i gång och nu ser det ut så här hemma wub.gif
[attachment=22412:aug43.jpg] här jobbades det
[attachment=22413:aug49.jpg] och nu är det klart!! Det som inte syns här är att det står en massa lyktor runt om och flytande ljus i vattnet, sen är det rätt skojj för attl män som stannar och tittar säger att det är så vackert men dom får ett stort behov att snabbt uppsöka toan för det liksom får dom att bli kissnödiga dunno.gif a0a.gif a0a.gif
Lady Hamilton
Åh vad fint ni har gjort Malin! blush.gif bravo.gif

Skulle inte bli förvånad om det snart är ett litet "mini" aqu******* hemma hos er yaay.gif
titti49zon6
Så fint det blev Malin bravo.gif ....bara lite avundsjuk whist.gif
HelenN
Verkligen jättefint.....och mysigt med små lyktor som lyser på kvällen.
Helen i Piteå Zon 5
Men såå fint ni har gjort Malin! yes.gif Härligt med sambos som kommer på sådana bra idéer... du får berömma honom från oss på forumet smile.gif
Klart man får göra reklam på bra företag........
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon