Aqvakul
09-08-2008, 15:29
Grattis, och du ta gärna påtår på vinet.......
Så kul! Njut av både pizza och vin, snart måste du laga maten själv igen....
Kommer vi få se några biler
(och kanske smaka pizzan?)
Pizzan är slut och jag ska ta några bilder så småningom när alla kartongerna har försvunnit...

Ciczi
CITAT (Tobb @ 09-08-2008, 20:21)

Kommer vi få se några biler
(och kanske smaka pizzan?) 
Idag ska jag baka bröd i min nya ugn...

Ciczi
Aqvakul
10-08-2008, 11:41
Bilder efterfrågas!!!!!!
Stort grattis till nya köket! Hur långt tid tog det? Fick ni diskai badrummet eller i grovköket?
Vi fick (nåja) nytt kök förra hösten så jag vet hur jobbig en så period kan vara.
Vi har bott i en annan lägenhet i samma hus under tiden så jag har haft kök och diskmöjligheter men inte ugn så det är ren eufori nu.
Ciczi
Platinum
10-08-2008, 15:44
Grattis till ditt nya kök och ska jag vara ärlig så är jag uppriktigt avundsjuk. Jag vill också ha nytt kök, men hos mig så fick badrummet prio ett efter varning och det är väl värt sitt det också.
Men nu ska jag inte sitta å va vrång, jag vill också se bilder...helst före och efter. Hoppas du har det, så skoj å se hur mycket förändring det blivit
Jaha,., här kommer en bild på brödbaket.

Bilder från renoveringen kommer jag att lägga ut efterhand i mappen renovering i mitt fotoalbum.
mvh Ciczi
Jag vet PRECIS hur det känns. Vårt kök har varit klart i 8 månader nu, men det känns fortfarande helt underbart! Grattis med andra ord!
Biggan_
11-08-2008, 09:46
Grattis till nya köket!

....och det där brödet ser ju jäkla gott ut!
CITAT (Biggan_ @ 11-08-2008, 10:46)

Grattis till nya köket!

....och det där brödet ser ju jäkla gott ut!
Jajamänsan!

Äpplen, solroskärnor och fullkornsmjöl.
Ciczi
Äntligen ska jag inviga köket på riktigt. I morgon bitti ska jag för första gången på evigheter äta frukost i köket. Ska också sova första natten i vår nya lägenhet. Idag har vi burit sängar och andra möbler som är absolut nödvändiga. Sedan tar vi resten efter hand.
Ciczi
Aqvakul
07-09-2008, 14:50
Grattis!
aanderss
07-09-2008, 15:39
kul
Jag vil ju se foton när det är klart!
stennie
08-09-2008, 09:02
Grattis till nya köket....Jag vill också ha!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.