Full version: Äntligen
Ciczi
yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif

Äntligen får jag inviga mitt nya kök. Det ska jag göra med att baka pizza... biggrin.gif och dricka ett glas vin. happy.gif

Ciczi
Aqvakul
Grattis, och du ta gärna påtår på vinet....... blink.gif
Ralf
Grattis!
Monaxe
Så kul! Njut av både pizza och vin, snart måste du laga maten själv igen....
Tobb
Kommer vi få se några biler smile.gif
(och kanske smaka pizzan?) giggle.gif
Ciczi
Pizzan är slut och jag ska ta några bilder så småningom när alla kartongerna har försvunnit... smile.gif

Ciczi

CITAT (Tobb @ 09-08-2008, 20:21) *
Kommer vi få se några biler smile.gif
(och kanske smaka pizzan?) giggle.gif

Ciczi
Idag ska jag baka bröd i min nya ugn... biggrin.gif

Ciczi
Aqvakul
Bilder efterfrågas!!!!!!
Bee
Stort grattis till nya köket! Hur långt tid tog det? Fick ni diskai badrummet eller i grovköket?
Vi fick (nåja) nytt kök förra hösten så jag vet hur jobbig en så period kan vara.
Ciczi
Vi har bott i en annan lägenhet i samma hus under tiden så jag har haft kök och diskmöjligheter men inte ugn så det är ren eufori nu.

Ciczi
Platinum
Grattis till ditt nya kök och ska jag vara ärlig så är jag uppriktigt avundsjuk. Jag vill också ha nytt kök, men hos mig så fick badrummet prio ett efter varning och det är väl värt sitt det också.

Men nu ska jag inte sitta å va vrång, jag vill också se bilder...helst före och efter. Hoppas du har det, så skoj å se hur mycket förändring det blivit smile.gif
Ciczi
Jaha,., här kommer en bild på brödbaket.

Bilder från renoveringen kommer jag att lägga ut efterhand i mappen renovering i mitt fotoalbum.

mvh Ciczi
MariaS
Jag vet PRECIS hur det känns. Vårt kök har varit klart i 8 månader nu, men det känns fortfarande helt underbart! Grattis med andra ord!
Biggan_
Grattis till nya köket! blomma.gif ....och det där brödet ser ju jäkla gott ut!
Ciczi
CITAT (Biggan_ @ 11-08-2008, 10:46) *
Grattis till nya köket! blomma.gif ....och det där brödet ser ju jäkla gott ut!

Jajamänsan! biggrin.gif laugh.gif Äpplen, solroskärnor och fullkornsmjöl. yes.gif

Ciczi
Ciczi
Äntligen ska jag inviga köket på riktigt. I morgon bitti ska jag för första gången på evigheter äta frukost i köket. Ska också sova första natten i vår nya lägenhet. Idag har vi burit sängar och andra möbler som är absolut nödvändiga. Sedan tar vi resten efter hand.

Ciczi
Aqvakul
Grattis!
aanderss
kul
Anma
Jag vil ju se foton när det är klart! smile.gif
stennie
Grattis till nya köket....Jag vill också ha!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon