CurlySue
är ett VÄXTHUS!!!!
Har velat ha ett i ca 20 år men antingen så har jag inte haft nån tomt att ha den på...eller också så har det saknats möjligheter.
Men idag så fyller jag 40 år... blomma.gif och min underbara make överaskade mig med ett grönlackerat 6 kvm ODLA6 från Skånska byggvaror naughty.gif

Kan knappt bärga mig....det anländer om 2-3 veckor.....
kram1.gif
rose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gif
Ramred
Grattis!
Aqvakul
Du har en omtänksam man!
Sussie F-Flower
Grattis på 40-årsdagen!!!!!!!!!!!!! rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Önskar Dig All Lycka I Ditt Nya Växthus!!!!!!! yaay.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif

Må Ditt Liv bli fyllt av Fantastiska Upplevelser tillsammans med Dina Underbara Växter! wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Glöm inte att även Maskrosor har sina rötter....

Kram på Dig!
Sussie.
mSign
Ett jätte GRATTIS! hbd.gif

Jag och min man fick ett startbidrag till ett växthus nu när vi också fyllde 40! Vi får vänta till v 39 innan det kommer, men vad gör det?

Det är fantastiskt att fylla 40 år! Ni som inte gjort det har ngt att se fram emot! flirting.gif

// mSign
CurlySue
Tack alla.
Ringde skånska byggvaror för att få ett besked om leverans...men de kunde inte hitta ordern....trots ett ovanligt efternamn + ordernr.. thumbdown.gif

Så tillbringade 20 min i telefon med dem med att göra en ny order...
Men nu ska ordern vara igång.

yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon