Pia L
Jag skriver ett inlägg i min tråd om dom svarta frökapslarna på riddarsporren, sen klickar jag på att jag ska hämta bild, då kommer det upp ett meddelande högst upp i albumremsan att "texteditorn måsta vara i standardläge" och så hänvisas det till två blåa cirkulerande pilar högst upp till höger i skrivrutan.
SÅ långt har jag också förstått efter mycket letande, men nu är det som så att det spelar ingen roll om jag klickar där, antingen så får jag små bokstäver....och kan inte skicka någon bild för att jag får samma meddelande, eller så får jag stora bokstäver med samma resultat.
Och jag som tyckte att forumet hade blivit så mycket enklare för bildhanteringen crying.gif
Krolliljan

Om du laddar upp från din egen dator kan du klicka nere vid bläddra och sen leta på din egen dator,klicka på "ladda upp" och sen vid hantera uppskickade filer, grönt kryss. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon