Österläge
Snart är det Den stora trädgårdsfesten på Sofiero i Helsingborg! Jag ska dit, ska stå i Örtasällskapets monter lördag-söndag. Kom gärna förbi o säg hej!! smile.gif Det är första gången jag är på Sofiero, nån som känner till det? Vad ska man inte missa?

Jag letar också boende i närheten, nån som känner till nåt B&B eller så? Har inte bil så antingen gångavstånd eller bilavstånd...

www.sofiero.se
Österläge
Ingen som ska dit?!? confused.gif
mojan
Önskar jag kunde åka. Sofiero är såå fint! Man kan bo på folkhögskolan Sundsgården (http://www.sundsgarden.se/page/418/hyrrumpasundsgarden.htm). Det ligger förstås 1 mil från Helsingborg sad.gif men det går bussar. smile.gif
Österläge
Tack för tipset! Ska kolla upp lite alternativ i helgen. Synd att du missar det!

Ingen mer än jag som ska gå?!?
strepp
Hej
Jag och 2 kompisar ska dit men vi åker en bussresa.Ifjol gick bara runt och kollade alla ljuvliga rabatter med Dahlior helt underbara sorter.

En annan gång bodde vi på ett vandrarhem inte långt därifrån,Kolla vandrarhem.Glömt namnet.
HelenJ
CITAT (Österläge @ 15-08-2008, 10:14) *
Ingen mer än jag som ska gå?!?

Du behöver nog inte vara orolig, det kommer att vara fullt med folk biggrin.gif
Och om jag kan ska jag också dit.

Det finns ganska många vandrarhem i Hbg, kolla länken
Vandrarhem
Österläge
smile.gif jo det tvivlar jag inte på, tänkte mest om det var några odlaiter så man kunde träffa gamla bekanta. biggrin.gif

Ringde runt o kollade vandrarhem igår o nästan allt är fullt! Fick till slut ett motellrum mellan Sofiero o Helsingborg, förhoppningsvis får jag skjuts mellan Sofiero o motellet o då går det fort.

Ska bli så kul att äntligen få se Sofiero!! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon