Sussgirl
Tweede poging, sorry voor wie dut berichtje bij de eerste poging reeds kregen, maar dit is de verbeterde versie van de mailinglist.
Uiteindelijk zijn we aan de slag gegaan met onze beloofde solden op ebay.
Het gaat om een heleboel duurdere planten, voorlopig alleen daglelies maar er volgen ook nog andere planten, iedere dag probeer ik er een paar te posten.
Mvg www.happygarden.tk
Indien u uit de mailinglijst wenst geschrapt te worden geef gewoon een seintje en ik regel dit direct. Mvg Guy

Hoppas på svar.

Mvh Susanne
Aqvakul
Verkar vara holländska!
Lilla Birka
Sannolikt är det holländska och lika sannolikt är det ett spam!
Grå
Poppelidoppelidoo... det påminner mer om holländska...

Verkar som att det är någon som säljer på Ebay, men vill att du ska gå in på hemsan istället?
Kan ju ha fel, för jag kan inte ett ord holländska...

Känner du "Guy"?
Sussie F-Flower
Gissning: ...förlåt att du har fått vänta...... nånting som handlar om plantor... E-bay, och att dom inte hinner gå på posten...

(inte mycket till hjälp...)

Veteplantor....???????
Sussgirl
Hej!
Ja det kan vara Holländska och jag har beställt irisar från Guy så jag ville veta vad han skrev i sitt medlemsbrev.
Aqvakul
Hänvisar till en hemsida för en platskola (www.happygarden.tk), som verkar seriös.
Du har inte beställt något?
Sussgirl
Jo har beställt men inte fått något svar ännu vilka som finns i lager.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag är tyska och det är ingen tyska utan holländska
Myosotis
Har vidarebefordrat till en som förstår holländska, svar kommer nog inte förrän i morgon.
Myosotis
De mailar nog andra gången, första gången fick de förmodligen felmeddelande? Detta är en förbättrad version av mailinglistan. Äntligen har vi börjat med den utlovade försäljningen hos e-bay? Det handlar om ??? plantor, bara dagliljor än så länge, men andra plantor följer, jag försöker posta ett par stycken varje dag. Vänliga hälsningar osv., säg till om du inte vill stå med på mailinglistan längre.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon