Det var första gången jag öht skickade efter "något levande". Gjorde det efter rekommendation här på forumet.
Prismässigt tycker jag att de stod sig alldeles utmärkt! Kanske hade jag kunnat få tag på ett och annat till extrapris men anser att tid också är pengar + bensin. Jag visste redan vad jag ville ha, vilket annars ev. hade förorsakat mycket spring. Fick tag i det mesta utom Stormhatt som jag vill ha!! och har lämnat lucka för.
Kvalitetsmässigt är jag också mycket nöjd, dvs perennerna ser ut som de brukar vid den här tiden. Enda tveksamheten var en Skuggblad som bara hade skugga, men inga blad!
När det gällde de lite större växterna (Buxbom, Järnek etc.) står faktiskt lev.storlek när man beställer och den snarare över- än underskred de.
Däremot tycker jag att godset skall aviseras. Hade de kommit veckan innan var jag på semester! Iofs var de bra paketerade men lite torra var några. Ett par dagar i solen...
Jag vill vänta till våren innan jag vågar rekommendera dem helt och fullt men då kommer bilder att läggas i mitt album. Längtar redan!!