Full version: Sängen ska ut!
stennie
Annons på blocket!

rotfl.gif rotfl.gif
Platinum
a0a.gif
Aqvakul
a0a.gif sälja säng eller berätta allt? unsure.gif
titti49zon6
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

hoppas "frun" köper rätt säng nu whist.gif annars är hon nog i riskzonen för att bli utannonserad yahoo.gif
Tanjatall
inte min man och inte min säng – som tur var!!!
bravo.gif bravo.gif bravo.gif
Tobb
I ena tråden pratar vi om att man ska visa mer uppskattning mot kvinnor, köpa en blomma eller liknande. Och typ att man ska vara mer respektfull...? Eller har jag uppfattat trådarna fel?

Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna... smiley_small_hug.gif

No offence (till er som skriver i tråden), men jag älskar den svenska dubbelmoralen bravo.gif
Pia L
På blocket finns även under KÖPES: Mamma med 2 barn

Nu var ju rubriken roligare än innehållet, det var en mamma med två barn som önskade köpa bostad, men visst hajjade man till lite
stennie
CITAT (Tobb @ 21-08-2008, 11:47) *
I ena tråden pratar vi om att man ska visa mer uppskattning mot kvinnor, köpa en blomma eller liknande. Och typ att man ska vara mer respektfull...? Eller har jag uppfattat trådarna fel?

Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna... smiley_small_hug.gif

No offence (till er som skriver i tråden), men jag älskar den svenska dubbelmoralen bravo.gif

Det finns kvinnor med humor! kompiskram.gif
Wilmer
giggle.gif

Han uppskattar väl sin kvinna det är ju sängen som ska bort rolleyes.gif

PS, Jag har INTE skrivit i den ANDRA tråden whistling.gif
Anma

Jag har en känsla av att annonsen är skriven med glimten i ögat. Här hemma har jag en man som skulle kunnat skriva en likadan annons... Jag är exakt så där ombytlig och vill göra om hela tiden hemma och i trädgården... blush.gif Tröttsam, med andra ord... smile.gif

Män har humor de med... wink.gif
stennie
CITAT (Anma @ 21-08-2008, 12:03) *
Män har humor de med... wink.gif

Visst har dom!
Ralf
Madrasser=skjutbanor...
Tanjatall
CITAT (stennie @ 21-08-2008, 11:53) *
Det finns kvinnor med humor! kompiskram.gif

Det finns kvinnor som har både en man och en säng

innocent.gif innocent.gif innocent.gif biggrin.gif
Anma
CITAT (Ralf @ 21-08-2008, 12:06) *
Madrasser=skjutbanor...

giggle.gif
Alba
rotfl.gif rotfl.gif

----- men är det inte ungefär så här det går till......kvinnorna har massor av ideer och karlarna får en massa extra arbete.
Eva-Helene
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Den mannen skulle man haft! flirting.gif
skogstroll

som sagt en dam till här med lite humor eller självironi smile.gif det finns fler av oss än vad man kan tro wink.gif
Boxer
Det finns en speciell sida som heter Best of Blocket, där man kan hitta mycket användbara saker.

Den här t.ex.
eller denna
min favorit wink.gif
Ralf

En bokstav hit eller dit kan göra stor skillnad.
Chamomille
Skjutbanor a0a.gif Det har jag aldrig hört giggle.gif
blomkronan
rotfl.gif Tack för tipset och ett gått skratt. Viste inte om att denna sida fanns.

Ett gått skratt förlänger livet
Ingrid Zon3
Jaså har den hittat hit också! Fick den i tre olika mail på jobbet i dag och skickade den vidare...

Underbar självironi, och jag tror att alla kvinnor uppskattade att han inte ville bli av med frun, trots allt! och skulle hon ha tait illa upp så finns det säkert ett gäng som är villiga att ta över honom biggrin.gif

Edit: och Helsingborg, det borde vara Zon 1, eller hur? g.gif giggle.gif
Ingrid Zon3
CITAT (Boxer @ 21-08-2008, 13:08) *
Det finns en speciell sida som heter Best of Blocket, där man kan hitta mycket användbara saker.

Den här t.ex.
eller denna
min favorit wink.gif

Hästmaten var ju tokbra, Boxer!!! och dattavirus är inte att leka med rotfl.gif
Netha
Det var ju bara den klädda huvudgaveln och sängkappan som var till salu...
och just därför förstår jag inte det roliga i det hela g.gif
pejori
CITAT (Netha @ 21-08-2008, 22:47) *
Det var ju bara den klädda huvudgaveln och sängkappan som var till salu...
och just därför förstår jag inte det roliga i det hela g.gif

Jag ser nog en hel del humor och en viss uppgivenhet i hans beskrivning av hur det kom sig att sänggaveln skulle ut. tummenupp.gif
Tillhör tyvärr samma kategori som hans hustru, att jag "boar" och vill bara ha mest hjälp med transport och ett bra konto... giggle.gif
PS... sen besitter jag en viss humor, där jag kan bjussa på "kvinnligt och mannligt beteende.. giggle.gif
Läser dom alltid med glimmten i ögat... tummenupp.gif
Men jag älskar dej ändå.. smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Tobb
De roligaste grejorna på best of B, är ju de som är genuina. För vissa är ju bara folk som larvar sig. Även om jag ska erkänna att jag funderat på att sätta in en bluffannons jag också whist.gif
Wilmer
Vad ska herr Tobb sälja då dunno.gif
pejori
Får nog säga att jag föll för "likkista, använd en gång" . tyckte den var dödligt kul. giggle.gif
(var på rätt humör då) rotfl.gif
Myosotis
rotfl.gif

Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna...

Men annonsen har väl inget med kön att göra? Jag hade skrattat precis lika mycket om det var en kvinna som skrev så om sin man.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon