|
Full version: Sängen ska ut!
stennie
21-08-2008, 10:12
Platinum
21-08-2008, 10:18
Aqvakul
21-08-2008, 10:18
 sälja säng eller berätta allt?
titti49zon6
21-08-2008, 10:19
Tanjatall
21-08-2008, 10:47
I ena tråden pratar vi om att man ska visa mer uppskattning mot kvinnor, köpa en blomma eller liknande. Och typ att man ska vara mer respektfull...? Eller har jag uppfattat trådarna fel? Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna... No offence (till er som skriver i tråden), men jag älskar den svenska dubbelmoralen
På blocket finns även under KÖPES: Mamma med 2 barn
Nu var ju rubriken roligare än innehållet, det var en mamma med två barn som önskade köpa bostad, men visst hajjade man till lite
stennie
21-08-2008, 10:53
CITAT (Tobb @ 21-08-2008, 11:47)  I ena tråden pratar vi om att man ska visa mer uppskattning mot kvinnor, köpa en blomma eller liknande. Och typ att man ska vara mer respektfull...? Eller har jag uppfattat trådarna fel? Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna... No offence (till er som skriver i tråden), men jag älskar den svenska dubbelmoralen  Det finns kvinnor med humor!
Han uppskattar väl sin kvinna det är ju sängen som ska bort PS, Jag har INTE skrivit i den ANDRA tråden
CITAT (Tobb @ 21-08-2008, 11:47)  I ena tråden pratar vi om att man ska visa mer uppskattning mot kvinnor, köpa en blomma eller liknande. Och typ att man ska vara mer respektfull...? Eller har jag uppfattat trådarna fel? Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna... No offence (till er som skriver i tråden), men jag älskar den svenska dubbelmoralen  Jag har en känsla av att annonsen är skriven med glimten i ögat. Här hemma har jag en man som skulle kunnat skriva en likadan annons... Jag är exakt så där ombytlig och vill göra om hela tiden hemma och i trädgården...  Tröttsam, med andra ord...  Män har humor de med...
stennie
21-08-2008, 11:05
CITAT (Anma @ 21-08-2008, 12:03)  Män har humor de med...  Visst har dom!
Tanjatall
21-08-2008, 11:08
CITAT (Ralf @ 21-08-2008, 12:06)  Madrasser=skjutbanor...
----- men är det inte ungefär så här det går till......kvinnorna har massor av ideer och karlarna får en massa extra arbete.
Eva-Helene
21-08-2008, 11:51
skogstroll
21-08-2008, 11:59
CITAT (Tobb @ 21-08-2008, 11:47)  I ena tråden pratar vi om att man ska visa mer uppskattning mot kvinnor, köpa en blomma eller liknande. Och typ att man ska vara mer respektfull...? Eller har jag uppfattat trådarna fel? Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna... No offence (till er som skriver i tråden), men jag älskar den svenska dubbelmoralen  som sagt en dam till här med lite humor eller självironi  det finns fler av oss än vad man kan tro
Det finns en speciell sida som heter Best of Blocket, där man kan hitta mycket användbara saker. Den här t.ex. eller dennamin favorit
 En bokstav hit eller dit kan göra stor skillnad.
Chamomille
21-08-2008, 13:03
Skjutbanor  Det har jag aldrig hört
blomkronan
21-08-2008, 18:57
 Tack för tipset och ett gått skratt. Viste inte om att denna sida fanns. Ett gått skratt förlänger livet
Ingrid Zon3
21-08-2008, 19:16
Jaså har den hittat hit också! Fick den i tre olika mail på jobbet i dag och skickade den vidare... Underbar självironi, och jag tror att alla kvinnor uppskattade att han inte ville bli av med frun, trots allt! och skulle hon ha tait illa upp så finns det säkert ett gäng som är villiga att ta över honom  Edit: och Helsingborg, det borde vara Zon 1, eller hur?
Ingrid Zon3
21-08-2008, 19:24
CITAT (Boxer @ 21-08-2008, 13:08)  Det finns en speciell sida som heter Best of Blocket, där man kan hitta mycket användbara saker. Den här t.ex. eller dennamin favorit  Hästmaten var ju tokbra, Boxer!!! och dattavirus är inte att leka med
Det var ju bara den klädda huvudgaveln och sängkappan som var till salu... och just därför förstår jag inte det roliga i det hela
CITAT (Netha @ 21-08-2008, 22:47)  Det var ju bara den klädda huvudgaveln och sängkappan som var till salu... och just därför förstår jag inte det roliga i det hela  Jag ser nog en hel del humor och en viss uppgivenhet i hans beskrivning av hur det kom sig att sänggaveln skulle ut. Tillhör tyvärr samma kategori som hans hustru, att jag "boar" och vill bara ha mest hjälp med transport och ett bra konto... PS... sen besitter jag en viss humor, där jag kan bjussa på "kvinnligt och mannligt beteende.. Läser dom alltid med glimmten i ögat... Men jag älskar dej ändå..
De roligaste grejorna på best of B, är ju de som är genuina. För vissa är ju bara folk som larvar sig. Även om jag ska erkänna att jag funderat på att sätta in en bluffannons jag också
Vad ska herr Tobb sälja då
Får nog säga att jag föll för "likkista, använd en gång" . tyckte den var dödligt kul. (var på rätt humör då)
Myosotis
22-08-2008, 10:22
CITAT (Tobb @ 21-08-2008, 11:47)  I ena tråden pratar vi om att man ska visa mer uppskattning mot kvinnor, köpa en blomma eller liknande. Och typ att man ska vara mer respektfull...? Eller har jag uppfattat trådarna fel? Och så i nästa tråd Skrattas det åt en annons på blocket som är skriven i en ton som inte är helt snäll mot denna kvinna... Men annonsen har väl inget med kön att göra? Jag hade skrattat precis lika mycket om det var en kvinna som skrev så om sin man.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|