Sussgirl
Ska skicka efter några sorter till av irisar om någon vill sambeställa hör av er till mig.

Länk http://www.iris-cayeux.com/index.php?langu...e=eur&lg=EN

Hälsningar Susanne, Norrtälje
Lilla Sibirien
Ja, jag skulle kunna tänka mig att vara med. När tänker du beställa? Bor du i Norrtäljer går det lätt för mig att ta färjan över.
Sussgirl
CITAT (Lilla Sibirien @ 21-08-2008, 21:38) *
Ja, jag skulle kunna tänka mig att vara med. När tänker du beställa? Bor du i Norrtäljer går det lätt för mig att ta färjan över.

Hejsan!

Ja jag bor 1 mil utanför Norrtälje ,Estuna trakten. Kan annars stämma möte i Norrtälje om det är så.
Maila mig privat på susanne_wallin@hotmail.com så kan vi prata mer.
Hade tänkt beställa i början av september men hör av dig så fort du vet vilka du vill ha.

Hälsningar Susanne
Benareby
Hej

Är det för sent att hänga på tåget. Har sett att vi budar på samma ibland på tradera och kan mycket väl tänka mig att sambeställa. Det blir kanske bättre pris och så vet att man "vinner".

Hör av dig
bästa irishälsningar

Anneli Hansson
janerik.ahlstedt@telia.com
zon 5
hej.
jag har oxå blivit helt såld på irisar, efter att ha sett ur fina bilder. har köpt några riktigt snygga saker men jag skulle vilja veta hur det är med härdigheten. jag bor i zon 5. någon som vet??
tyvärr är det ju ingen ide för mig att sambeställa när jag inte bor i närheten.

joo, jag har sett på tradera att man säljer irisfrön. hur lång tid (många år?) tar det innan man har en blommande iris??

mvh lina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon