Full version: 3månader
boxer2
när en hundvalp blivit 3 månader, är det ju dax med sista valpsprutan, men undersökning och allt som ingår i det.
Vad kostar det ungefär med vaxinationen vid 3 månaders ålder?
olika i olika städer, men på ett ungefär smile.gif
jag ska nämligen köpa valp nästa år och vill veta lite vad det kostar.
Ingrid Zon3
Verkar enklast att ringa veterinären och fråga, tycker jag.
boxer2
CITAT (Ingrid Zon3 @ 22-08-2008, 18:45) *
Verkar enklast att ringa veterinären och fråga, tycker jag.

trode man fick fråga vad man ville i ett forum. och dess utom handlar det om husdjur, så någon här måste ju själv ha eller haft valp och vet priset på ett ungefär!
herkules
min vet tar (sthlm) 325 kr för en vaccination, räkna med 300-600kr.
pejori
CITAT (herkules @ 23-08-2008, 22:04) *
min vet tar (sthlm) 325 kr för en vaccination, räkna med 300-600kr.

Ungefär tummenupp.gif samma priser här i Göteborg för vaccinering.
Fenja
I Ulricehamn kostar andra sprutan 250 kronor, för 400 kr så besiktigar de valpen med (det kostade det första gången alltså).
Mvh
Fenja
pejori
CITAT (Fenja @ 23-08-2008, 22:19) *
I Ulricehamn kostar andra sprutan 250 kronor, för 400 kr så besiktigar de valpen med (det kostade det första gången alltså).
Mvh
Fenja

Då kör våra vet. ungefär samma priser. tummenupp.gif
(Min finns i Lerum)
Han kastrerade min "trasiga katt" för ...ingenting, han tog det när han ändå behövde söva honom. tummenupp.gif
Fenja
Hoppas att det går bra med kissen Pejori, han är i goda händer i alla fall!
Mvh
Fenja
pejori
CITAT (Fenja @ 24-08-2008, 23:07) *
Hoppas att det går bra med kissen Pejori, han är i goda händer i alla fall!
Mvh
Fenja

Självklart gör det det. tummenupp.gif
Han sover just nu i min säng, och har varit ute idag för första gången på altanen.
wub.gif
Med koppel nu i början, men vad gjorde han??? confused.gif
Jo... han sov d010.gif d010.gif och han sov...en och en halv timma, sen var det mammas säng...nu sover han där blush.gif blush.gif
Vid min huvudkudde...Där är det trygt, Han får bara lite panik när det kommer gapiga barn, så där finns nog "gåtan" ranting.gif
Sedan " mutas han" med räkor och piggvar för allt han får stå ut med.... Men han bara spinner.... blush.gif blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon