Full version: åter på benen
chanticos
Hej allihop!
Efter lång mer eller mindra total frånvaro har jag börjat få näsan över vattenytan igen och tänkte hoppa in o säga hej på er allihop!

Åker fortfarande in o ut på sjukhus , men mår lite bättre och orkar lite mer.
För er ODLARE som skickat privata mail och även ringt:

TUSEN TUSEN TACK!!, även om jag inte ens orkat svara ibland så har det värmt så enormt att människor jag aldrig ens träffat kan visa sådan empati och omsorg.
Ni har en stor del i att ha hållit mig flytande, krama er själva och var stolta över den ni är!

Trots torka, mördarsniglar och efter det ihärdigt hällregn har faktistk kärleken slagit ner som en blixt från klar himmel, att träffa ngn som fixar att stå kvar och se mig bakom allt elände är oxå ganska upplyftande=)
Mindre kul är alla döda pelargoner och änglatrumpeter...
Sussie F-Flower
Hej chanticos!

Det låter härligt att du mår bättre igen! Välkommen tillbaka, både till vardagliga livet och till odla!

Jag vet inte vem du är, då jag bara har varit med några månader själv, men det låter som att du har haft en jobbig tid. "Jobbiga tider" ska man ta sig förbi så fort det bara går, om man kan...
Nuet och framtiden blir det som all energi får satsas på nu.

...-Och kärlek också...? Inte illa...

Kommer nya årstider, kommer nya pelargoner så även änglatrumpeter...
Häng inte upp dig på det... Finns säkert massor med folk här på odla som har mängder med sticklingar de vill bli av med.

kompiskram.gif smiley_small_hug.gif

Mvh/Sussie.
Wilmer
Härligt! Då hoppas jag du får en stor fin pelargon av någon i kryapådig present.

Här kan du få en rose.gif
eek
Hej Chanticoa
Nånstans anar man hur kämpigt du har haft. Båda jag och min fru har haft kämpigheter men funnit att för oss har cellgifter och en massa annat varit nåt som får en att längta till sin trädgård.
jonas
chanticos
Ja ni, tack på er=)
Tom mördarsnigeljakt har sitt nöje just nu...lol..

Om jag får ta en djuplodare så tror jag att allting faktiskt har en mening, hur tragiskt och jobbigt det än är....om inte bara så för att man ska kunna finne glädje i sin vardag med disk och annat "tråk"jobb man oftast gnäller över...det är faktiskt helt fantastiskt att klara av att diska när man inte kunnat ta sig ur sängen på flera veckor=)

Så...jag njuter av livet , hur tokigt det än är ibland och gläds över de stunder jag har ork att ägna mig åt mina intressen och Gubben tar gärna tråkjobben så länge jag ler och är glad.

Så ni, NJUT av livet!!! Det kan bli kortare än man tänkt sig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon