Thé
I vanliga fall brukar hela diskussionerna i en tråd synas, med all text, när man klickar på en länk till en tråd. Men nu får jag bara upp första inlägget, och sedan kommer en massa länkar till de andra inläggen som gjorts i tur och ordning.

Har jag ändrat någon inställning utan att märka det, eller har forumet gjorts om? Irriterande är det i varje fall, jag vill kunna läsa alla inlägg i en tråd utan att behöva klicka på olika länkar.
Anki V
Klicka på Alternativ och sedan på standard så kanske det löser sig.

/Anki
Aqvakul
Antagligen har du ändrat visningsläge.
Klicka längst upp i högra hörnet "Alternativ" - ändra till visningsläge "standard"!
Thé
Tack!! Nu är allt som vanligt igen smile.gif Så kan det gå när man inte riktigt vet vad man gör whist.gif
Agneta z5-6
Tack från mig också.Det var likadant för mig också då jag knappade på datorn.Trodde att de börjat med något nytt ,men oj.....vad besvärligt att läsa....det tog ju så lång tid.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon