Full version: Ignorerafunktion?
Anma
Finns det ignorerafunktion här på forumet? Alltså att man kan klicka för en viss medlem för att slippa se de inläggen?
Alexander-VG-zon3
japp det finns en sådan funktion,, då ser man inte den medlemmens - pm,inlägg,bilder tror jag . jag skulle aldrig göra så . några har sagt att dom har använt den funktion på mig .
Anma
CITAT (flaxss @ 28-08-2008, 00:11) *
japp det finns en sådan funktion,, då ser man inte den medlemmens - pm,inlägg,bilder tror jag . jag skulle aldrig göra så . några har sagt att dom har använt den funktion på mig .

Ja, jag hade ju inte tänkt att gå ut med vem det gäller heller.... Förstår ju att det kan vara sårande. Dig skulle jag neverever ignorera!
Piccante
CITAT (Anma @ 27-08-2008, 23:45) *
Finns det ignorerafunktion här på forumet? Alltså att man kan klicka för en viss medlem för att slippa se de inläggen?

Om du kikar på din kontrollpanel så står där "blockera medlem" under mapparna med in och utgående pm. Där kan du lägga till personer du vill blockera.
Anma
CITAT (Markus_H @ 28-08-2008, 00:38) *
Om du kikar på din kontrollpanel så står där "blockera medlem" under mapparna med in och utgående pm. Där kan du lägga till personer du vill blockera.

Då blockerar man väl bara PM?
Piccante
CITAT (Anma @ 28-08-2008, 00:44) *
Då blockerar man väl bara PM?

Du har så rätt jag hade för bråttom och läste fel blush.gif man får scrolla ned lite och under rubriken "inställningar" står det ignorerade medlemmar, där klickar man för att lägga till användare.
Myosotis
CITAT (flaxss @ 28-08-2008, 00:11) *
några har sagt att dom har använt den funktion på mig .

Då missar de mycket information och får skylla sig själva!!
smiley_small_hug.gif
Alba
CITAT (flaxss @ 28-08-2008, 00:11)
några har sagt att dom har använt den funktion på mig .

CITAT (Myosotis @ 28-08-2008, 09:45) *
Då missar de mycket information och får skylla sig själva!!
smiley_small_hug.gif

Jaaa....det håller jag med om......de drar det kortaste stået.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon