Lars-Olof Arvids
Nu på lördag (6/9) kl 14-16 har Trädgårdsamatörena i Göteborg en växtmarknad i Gamlestadens medborgarhus, på Brahegatan 11 nära SKF. Massor av spännande växter kommer att säljas.
Välkomna!!!

Olle
WingDing
En lite dum fråga bara.

ÄR det endast hmm utomhus växter som kommer att säljas ?

Tänkte om man haft marknad tidigare om då någon kunde tipsa ang urvalet.

Mvh Fredrik
Alexander-VG-zon3
eventuellt kommer Markus och jag .
Piccante
om vi hittar dit ja.... wacko.gif
Lars-Olof Arvids
Tyvärr finns det inga listor i förväg på vad som kommer att säljas, men det brukar nästan bara vara utomhusväxter. Jag vet bara vad jag själv kommer att ta med mig: astilbe, hosta, kungsmynta, isop, fänrikshjärta, ormöga, kinesisk kärleksört, sibiriskt fetblad, strandiris, daglilja och kanske något mer.

Markus och Linus, ni är välkomna! smile.gif SKF i Gamlestaden kan ni säkert hitta på någon karta, och när ni väl är där kan ni säkert fråga någon efter Gamlestadens medborgarhus eller Brahegatan.

Olle
Piccante
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 05-09-2008, 13:19) *
Tyvärr finns det inga listor i förväg på vad som kommer att säljas, men det brukar nästan bara vara utomhusväxter. Jag vet bara vad jag själv kommer att ta med mig: astilbe, hosta, kungsmynta, isop, fänrikshjärta, ormöga, kinesisk kärleksört, sibiriskt fetblad, strandiris, daglilja och kanske något mer.

Markus och Linus, ni är välkomna! smile.gif SKF i Gamlestaden kan ni säkert hitta på någon karta, och när ni väl är där kan ni säkert fråga någon efter Gamlestadens medborgarhus eller Brahegatan.

Olle

SKF (kulan) vet jag var det ligger och jag kollade på hitta.se, det verkar inte vara svårt att hitta dit. Spårvagn 7 går till SKF och förmodligen någon mer linje.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon