Full version: Buxbom!
Helen i Skåne
Hittade den här bilden och vill bara dela med mig... wub.gif Fotosida med växter
Helen i Skåne
wacko.gif Det blev nåt konstigt här... funkar inte att ladda upp bilden till min webplats! Följ länken och titta på buxbom! Ni vet vilken bild jag menar när ni ser den... wub.gif
Cilla
Härlig sajt, tack för den!
Var det denna du menade, Helen?

Cilla - som fått fnatt på att lägga in bilder
Helen i Skåne
Bläääääääääääääää, ja det var den! laugh.gif Visst är den fin!? Det är min ftp som klabbar ska kolla upp det på måndag. Tack för att du lade in den!
Louise i Göteborg
Visst är buxbom vackra men är det bara jag som tycker att dom lukter illa? unsure.gif
Så länge dom är små och långt i från näshöjd är dom bara trevliga men i denna höjd är det svårt att komma undan huh.gif
Men vackra är dom!
Cilla
I min näsa stinker buxbom. Precis som innan man kastrerat hankatten.

Cilla
Helen i Skåne
Håller med att de luktar, men inte att de stinker... laugh.gif
Min mormor och morfar bodde grannar med en kyrkogård när jag var liten och jag älskade att vara där inne och titta på guldbokstäverna på gravstenarna blink.gif
Eftersom det fanns så mycket buxbom runt gravplatserna så är doften för förknippad med något positivt. Solsken, victoriasniglar och vackra bokstäver. För min del får det gärna DOFTA buxbom wub.gif
Hannele
Finns det luktlösa? Jag har aldrig märkt något...
Ulla Molin kunde det där med formklippning,
kolla även de vackra Höganäs plattorna:
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon