pleximaster
När jag fyllde år i våras fick jag en stamros av min mor. Nu blommar den med sitt tredje flor den är fantastiskt fin! Tack Mamma!

mvh plexi

IMG_7053.jpg

IMG_7050.jpg

IMG_7054.jpg

IMG_7055.jpg

IMG_7058.jpg

Thé
Otroligt fin, måste jag säga!

Och vilket underbart fint hus ni har!
AnnammA
Åh, vad vacker! wub.gif
Kajsa
Ja såååå fin ros du fått rose.gif Vi säger Grattis ! Vilken prydnad mot ert vackra hus. Det finns inget flottare än en stamros. Har en sedan fyra år, stamrosen har inte varit svår att övervintra i garaget utan hänger med, det är min högsta stamros så den har flugit i backen i vid kraftiga blåsväder, rosen kan få svartfläck i slutet av sommaren, men annars bara glädje med den.
Ezereht
wow både rosen och huset!! Vilken dröm.. och i varmt solljus sådär *mmmm*
Azola
En dröm i vitt! Urläckert till ditt/ert fina hus! tongue.gif
blomkronan
Otroligt fin, jag har aldrig varit så förtjust i rosor, jag menar rosbuskar. När jag växte upp bodde vi i ett hus där min plastfar fixa med roserna och dom var så spretiga. Nu har jag sett såååå fina rosor att jag vill ha själv och det kommer bli en uppstammad... efter att ha sett din underbar ros. Vad heter din ros?

Annars är jag mycket förtjust i roser, men i vas... jag har ju en ros som vissningsbild biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon