Full version: Nattens prinsessa
Annica J
Hej!

Skulle bara fråga om någon kan hjälpa mig med att finna ett blad eller led utav Nattens prinsessa?

Skulle bli otroligt glad!

Annica
Sussie F-Flower
Men.... -det ska du få utav mig, lilla vän!!!!!!!

Jag ska bara fråga MariaS hur jag ska göra för att ta ett. Min har nyss blommat så jag vet inte om det måste gå en viss tid, innan man tar ett blad... Eller vet du kanske själv hur jag ska göra...?

kompiskram.gif
Annica J
Hejsan!

Jag är ej hundra på hur man gör så det kanske är bäst att fråga MariaS. Hon har ju liksom lite mer erfarenhet än vad jag har... Skulle bli jättetacksam om jag fick köpa en led utav dig. Skriv mig bara ditt namn och adress eller banknr el. liknande så ordnar jag pengar till dig.

Många tack!

Annica
Sussie F-Flower
CITAT (Annica J @ 11-09-2008, 15:47) *
Hejsan!

Jag är ej hundra på hur man gör så det kanske är bäst att fråga MariaS. Hon har ju liksom lite mer erfarenhet än vad jag har... Skulle bli jättetacksam om jag fick köpa en led utav dig. Skriv mig bara ditt namn och adress eller banknr el. liknande så ordnar jag pengar till dig.

Många tack!

Annica

Hej Annica!

Jag har redan "pratat" med Maria och hon har berättat hur jag ska göra och hur man planterar. Jag skriver ner det till dig när jag skickar bladet.
Du ska inte betala ett öre för den utan Pm:a mig din adress så ska jag skicka så snart som möjligt!
Måste snabba på innan det blir minusgrader nu.

Kram, Sussie.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon