Full version: MP3-spelare
TEZZ
Jag har nu skaffat en ny dator med Vista. Tyvärr så funkar inte min MP3 spelare nu. Finns det något program som man kan ladda ner till datorn så det går att använda MP3-spelaren? Spelaren heter Creative ZEN V+.
KURT
Ja visst, standardlösningen på sådan här problem med Windows Vista är ju att helt enkelt byta till eller komplettera med ett fritt operativsystem.
Ramred
Gå in på denna länken,(creative) till Creatives sida. Välj vilket vilket språk och operativ du har, så kommer det upp diverse grejer att ladda ner. Prova med det.
Bee
Jag har precis köpt mig en Creative Zen (vet inte om den heter ngt mer än så) och programvaran till den har jag laddat ner på min dator med Vista. Funkar finfint.

Jag vill minnas att jag fick ladda ner uppdateringar till både kameran och mobiltelefonen när jag byttre dator i vintras från XP till Vista, så gör som Ramred föreslår.
Creative har också en kul "fansite" där man kan diskutera sina MP3:or, hittar dock inte länken just nu.
Bee
Hej igen Tezz! Hur har det gått? Har du fått ordning på din Zen?
Här hittar du sajten jag nämnde förut: Creative fansite Man reggar sig och då får man tillgång till manualer och annat bra. Dom skriver en hel del om Zen V Plus och Vista tex.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon