Full version: Hjälp
Daredevil
Hej jag skulle vilja ha hjlp med ett skolarbete som handlar om musik. Om du är intresserad av att hjälpa mej är jag väldigt tacksam men du måste vara 50+ och svara på alla dessa frågor.

Frågor:

1. Hur använde du dig av musik under din uppväxt?

2. Är det någon skillnad på hur du använder musiken i dag som vuxen?

3.Påverkas du av musiken omkring dig i samhället?

4.Hur tror du att man påverkas av musiken i samhället?

Om du vill hjälpa mig kan du skicka svaren i ett PM där namn och ålder måste komma fram, tydligt.

Evigt tacksam smile.gif
Ingrid Zon3
Jaha, det var första gången på väääldigt länge jag är för ung för att få vara med. Kändes helt OK, faktiskt biggrin.gif

Lycka till med uppsatsen (eller vad det är)!
Aqvakul
Daredevil!

Jag tror att du måste avgränsa dina frågor mer, annars blir det för svårt att svara på och då får du inte så många svar.

Lycka till
Anders
Lilla Birka
CITAT (Daredevil @ 15-09-2008, 20:26) *
Hej jag skulle vilja ha hjlp med ett skolarbete som handlar om musik. Om du är intresserad av att hjälpa mej är jag väldigt tacksam men du måste vara 50+ och svara på alla dessa frågor.

Frågor:

1. Hur använde du dig av musik under din uppväxt?

2. Är det någon skillnad på hur du använder musiken i dag som vuxen?

3.Påverkas du av musiken omkring dig i samhället?

4.Hur tror du att man påverkas av musiken i samhället?

Om du vill hjälpa mig kan du skicka svaren i ett PM där namn och ålder måste komma fram, tydligt.

Evigt tacksam smile.gif

OK, jag skickar ett PM!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon