Verkar vara nästan bara jag som ställer frågor här
Jag har funderingar på att uppgradera min PSE från 5 till 7 (eller 8 när den kommer)
Nu undrar jag ang PSE 7. Är det lönt att uppgradera. Kan någon förklara vilka föbättringar som tillkommit i PSE 7...jfr med PSE 5
*Stintan*
20-09-2008, 10:28
och jag lägger mig i nästan alla dina frågor. Bra att du frågar en massa för det lär även jag mig massor av.
Fast jag vet inte hur stor skillnad det är på 5:an och 7:an eftersom jag aldrig haft 5:an. 7:an räcker långt kan jag säga och är fullt tillräcklig för mina behov. Dock hade jag i min förra dator CS2- versionen och den vill jag nog påstå var mer proffsig och hade fler möjligheter.
Alba
20-09-2008, 10:37
OK Ja CS vore ju drömmen .......men den kostar ju skjortan......det får bli när jag vinner på Lotto. De säger ju i reklamen ....Plötsligt händer det.
Ramred
20-09-2008, 10:37
Om du går in på Adobes sida, så kan du läsa om lite grejer som är nytt i 7:an. För egen del kör jag med 5:an, och tycker den räcker gott och väl för mig. Det är klart att sen beror det ju på vad man vill kunna göra med sina bilder, om man tycker det är värt en uppgradering.
Alba
20-09-2008, 16:20
Det bästa är nog att ta en "free trial" i 30 dagar. Då kan jag ju jämföra med PSE 5 om det är värt att byta. Det som jag har emot de nya PSE är att arbetsytan är mörk.........men man kanske vänjer sig. Det är ju precis som du säger.....olika vad man vill få ut av programmet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.