Netha
Har just sett tredje delen av dokumentären som jag tycker att alla bör se. wub.gif

Fem män från en liten ö i Stilla havet åker till England för att studera landets kultur. Med stor humor och förvåning upplever de alla konstigheterna i vår verklighet.

En annan del av verkligheten del 1

Del 2
Del 3
Lilla Birka
Jag såg första delen, den var helt underbar!
Netha
CITAT (Lilla Birka @ 21-09-2008, 22:37) *
Jag såg första delen, den var helt underbar!

Se de två återstående .. helt fantastiskt. tummenupp.gif wub.gif
Snöflinga
Såg också den första delen, slog på TV för att se ett annat program men fastnade i denna fantastiska berättelse w00t.gif Vilka underbara människor och även den "medelklassfamilj" Som inte tillrättavisade utan visade så stor respekt för gästernas tankar och uttryck ....

Visades alla avsnitt i kväll eller kommer de framigenom? Har faktiskt glömt att kolla ...
Eva-Helene
Oj så himla bra program! Jag hade missat den serien totalt så jag tackar så väldigt mycket för dom länkarna! thanks.gif
Ralf
Har sett för länge sedan. Dom ville besöka drottningen.
renate
CITAT (Ralf @ 22-09-2008, 14:26) *
Har sett för länge sedan. Dom ville besöka drottningen.

Och Prins Philip.
Biggan_
Jag såg första delen nu på förmiddagen. Helt underbar. Skall se de andra delarna vid tillfälle.
thanks.gif för tipset Netha!
Netha
Kul att ni också uppskattade den. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon