Full version: digitalis rosmari
vanjalarsa
Hej du som mailade mig angående Digitalis Rosmari.

Jag har idag än en gång hört mig för på plantskolan som sa tidigare att de skulle ta hem åt mig.
Efter semestern sa man då.
NU kröp det fram att de inte hade fått tag på någon överhuvudtaget.
Kanske till våren...

Blev riktigt besviken.

mvh Vanjalarsa
Heda
Usch va tråkigt! -cry-.gif så himla beskviken man blir! Till deras försvar hade de väl bytt lokaler och haft sig i sommar? Men ändå! Tråkigt! Hoppas att dom försöker till våren igen! Jag frågade på "min plantskola" om de hört talas om den (det var jag som mailade), det hade de inte men jag fick skriva en lapp med den och Geranium 'Summer skies' (som jag också hemskt gärna vill ha) och så skulle han hålla koll efter dem när det blir dags till våren! smile.gif kanske, kanske om jag har tur!!

Har inte hittat 'Summer skies' på något fröföretag, någon som vet? Har hittat den som planta på tex Bluesage och Tuna trädgårs men har ingen lust att beställa plantor på postorder nu. Jag skulle däremot gärna försöka fröså den....men det verkar omöjligt att få tag på fröer!!

Någon som sett den?!?

//Heda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon