Full version: ännu en odliatbukett
malin72
ja nu har jag varit ute och plockat in en liten höstbukett som jag vill ge alla odliat vänner, tänk vad härligt att man har lite kvar att njuta av bravo.gif

år-2008 1372.jpg här är den uppifrån

år-2008 1370.jpg
från ena sidan

år-2008 1371.jpg och från andra sidan

det är en blandning av höstanemoner,sicilianskluktärt,kärleksört,lungört,verbena,ringblommor,vit dahlia,heucerenablad,vit tobak.....
jag hoppas ni andra har haft en sommar dag för här har det varit underbart tummenupp.gif så varsegoda i höstmörkret blush.gif
Boxer
Fin! smiley_small_hug.gif thanks.gif
Klint
Tackar! Den (ja egentligen du)gör mej glad!! skulle lägga till en glad gubbe men funka ej
Irene_L
thanks.gif Malin för en jättefin bukett!
smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
Ja jag kan inte annat säga än att hålla med kompiskram.gif Tack så mycket Malin smiley_small_hug.gif precis vad vi behöver i höstmörkret
Gillan
Tack för en underbar bukett malin kompiskram.gif . Nu när höstmörkret faller på så behövs alla ljusglimtar man kan få wub.gif . Själv har jag inte mycket blommor kvar, men du får den här given med värme blomma.gif
Helen i Piteå Zon 5
Fin bukett! Tack! smile.gif
Betty
Så fin, tack Malin! smile.gif
Biggan_
thanks.gif det var en vacker bukett Malin! Jag brukar sällan få blomsterbukett utan "anledning" och denna veckan har jag fått tre odlabuketter! Visst blir man glad! biggrin.gif
En returbukett, varsågod blomma.gif
Alba
Åh vad ni skämmer bort oss med fina buketter. Så här i höstkylan kan man verkligen behöva en liten uppmuntran.

Så fina du gör dina foton....jag menar med ramar.
malin72
det var så lite så....kul att ni tyckte om den blush.gif den gör mera nytta här inne tycker jag än på baksidan där jag knappt är nu, krukor mm står på framsidan och där nere sitter man ju inte direkt längre...fast idag kan man för det är jätte varmt ute och solen skiner bravo.gif
smiley_small_hug.gif tillbaka och nu känns det att sommaren är över och så tider snart är på g för man kommer tillbaka hit mer och mer tummenupp.gif

CITAT (Alba @ 25-09-2008, 12:59) *
Så fina du gör dina foton....jag menar med ramar.

thanks.gif jo jag tycker att det är lite skojj att pyssla med bilderna nu för dom hamnar ju oftast i bloggen giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon