Bruna fingrar i Handen
*suck* Jag, mitt pucko gjorde misstaget att beställa evisujeans från Sveafresh.com
Hade varit enklare att åka till PUB och pungat ut 2500:- direkt.
men vad gör man när man kan slippa betala så mkt pengar för ett par fula jeans*L*
Nåja men ...Beställ INTE från sveafresh!!!
Icke pålitlig site. man får inga jeans, det går inte att ta kontakt med dem..så tack gode gud för Paysongaranti.
Men jag tycker fruktansvärt synd om dem som kanske betalar med kort elr över internet för då e man blåst.
Mvgh Malin
Biggan_
Polisanmäl!
Boxer
2500:- för ett par jeans!!! -fear-.gif haut couture med diamanter och guldtråd...ok. blink.gif
*Stintan*
Jösses vilket pris! fear.gif
Tur man haft ungar som aldrig brytt sig om märkeskläder.
Bruna fingrar i Handen
*suck* Jo jag vet ...sviiiin-dyrt..Men dessa skulle då kosta ca 500:-, (borde ju anat ugglor slap.gif )
Men jag ville sola mej i min sons lyckliga uppsyn..*asg*
Men tji fick jag.. wub.gif Ni vet..alltid roligt när trumpna tonåringar blir normala å lyckliga en sekund...*L*
*Stintan*
Ja trist att känna sig lurad på konfekten såklart men tur att du hade payson. Hoppas du hittar något annat som gör att du får sola dig i glansen av din sons lyckliga uppsyn flirting.gif
Magdis
Paysongaranti kan ju funka bra i såna lägen men jag har även varit med om att säljare gått in på sitt Payson-konto och kryssat i att de skickat varan fast de inte gjort det. sad.gif Man kan ju spärra betalningen i så fall men pengarna sitter då låsta och man får inte tillbaka dem själv heller.
(I mitt fall löste det sig dock till slut, efter några månaders väntan. Säljaren förklarade det hela med att varan blivit defekt och att hon beställt en ny och jag fick den till slut, men varför hon då behövde ljuga och ange att hon skickat den fick jag aldrig nån förklaring till.)
Bruna fingrar i Handen
Absolut!
Beträffande Payson så är det så himla bra för dem får inte heller kontakt med sveafresh.com, så jag ska få tillbaka pengarna.
Men det sorgliga är att när jag lade best. så Googlade jag faktiskt på företaget och då fanns det inget negativt om det.
Men nu när jag googlar , så är det massa "barn" i övre tonåren som har skrivit i olika forum och undrar var deras varor å pengar är..Tragiskt..
jag är ju iaf vuxen och får stå för en liten summa att jag var ett riks-pucko ranting.gif
Alba
Ja vad ska man säga.....här verkar de ju lägga in sin bekännelse

Alla beställningar som redan lagts & betalats kommer att skickas, de flesta inom en veckas tid. Om mot förmodan någon inte längre vill vänta är ni så klart välkommna att kontakta oss för att få pengarna återbetalade. Under denna tid kan det ta lite längre att få ett mailsvar än normalt.

Jag håller tummarna för att det ska lösa sig för dig.
herkules
hoppas att du får dina pengar tillbaka!
jag har köpt evisu från zoovillage bland annat, kolla där!
eller kolla G-Starjeansen HÄR, där finns riktigt balla modeller.
Bruna fingrar i Handen
Tack så himla mkt för tipset betr. Zoovillage..lite skillnad på pris om man jämför med PUB..
G-star jeansen tycker ju jag personligen är snyggare..om man tar bort 96:an..men det är ju inte jag som ska ha dem..
Det är nog ett ålderstecken..när man inte förstår sig på modet giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon