Full version: Nu lämnar jag er
Ciczi
Nu lämnar jag er åt ert eget öde. Jag vill inte bli förnedrad mer. Jag stått ut med spott och spe nästan varje dag. Nu är det färdigspottat. Jag är trött på er mentalitet och inställning. "Jag vet bättre än dig alltså är jag mer värd"...

Jag är precis lika kunnig som du och jag har också gått på universitetet. Bara för att du är chef ger det dig inte rätt att behandla mig så här som du har gjort.
Det är diskriminering och mobbing.

Jag går härifrån med huvudet högt och ser inte tillbaka. Här finns inget att hämta för mig. Det är er förlust och inte min.
Jag går till en plats där jag blir lika behandlad och värderas som människa och inte som ett djur.

Naturligtvis talar jag inte om Odlas forum utan min arbetsgivare! Men det kändes bra att skriva av sig lite! smile.gif Framtiden väntar!

mvh Ciczi
*Stintan*
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Vad bra att du orkar ta steget bort från hån och förnedring! tummenupp.gif

Lycka till! kompiskram.gif
Alexander-VG-zon3
kompiskram.gif smiley_small_hug.gif bra gjort !!
Klint
Bra gjort!! bravo.gif yes.gif
blomkronan
Va du skräms... fear.gif
Skönt att det inte gällde oss tongue.gif

Att inte trivas på jobbet gör att man även mår illa på resten av dygnet, se dig om, det finns andra jobb tummenupp.gif Som du säger, framtiden väntar Lycka till //Mari
Eva-Helene
CITAT (blomkronan @ 25-09-2008, 20:23) *
Va du skräms... fear.gif

Att inte trivas på jobbet gör att man även mår illa på resten av dygnet, se dig om, det finns andra jobb tummenupp.gif Som du säger, framtiden väntar Lycka till //Mari

Ja herreje! Håller med till punkt och pricka! Men skäms att du skräms så där sweatingbullets.gif giggle.gif smiley_small_hug.gif
CillaM
Grattis till ett bra val! tummenupp.gif Men jag höll andan där ett tag tills jag scrollade neråt och läste resten, inte skrämmas så....
Monica M zon 4
Bra gjort! Det är själsdödande att stanna på ett arbetsställe där man blir illa behandlad och inte trivs! Lycka till i framtiden! blomma.gif Men det är inte snällt att skrämma slaget på oss odlaoiter! tongue.gif
Boxer
Stämmer in i kören. nono.gif Fyyy! Nu blev i alla fall jag klarvaken blink.gif flirting.gif

Men ett stort grattis till ett fantastiskt steg i rätt riktning.
Biggan_
kompiskram.gif

Precis! Ta ingen skit tjejen! Lycka till Ciczi!

Betty
Instämmer med de övriga här ovan. smiley_small_hug.gif och lycka till!
Bettis
CITAT (blomkronan @ 25-09-2008, 20:23) *
Va du skräms... fear.gif

Samma här oj så du skrämdes -fear-.gif sweatingbullets.gif

Lycka till och grattis tummenupp.gif
Nostalgia
[attachment=24773:hatt.jpg]

Hatten av och Lycka till!

Framtiden är DIN tummenupp.gif
Alba
Grattis.....du har tagit ett stort steg.
Jag förstår att man inte bara ger sig iväg utan vånda och fundering. Men du gör rätt. Man ska inte acceptera och stå ut med den behandlingen.
Jag önskar bara att den personen som utsatt dig för detta får veta varför du slutar. Men tyvärr är det ofta så att de inte inser sitt handlande.

Sträck på dig och gå med huvudet högt .......det är en styrka att ta ett beslut som detta.

smiley_small_hug.gif

Jag blev verkligen undrande när jag läste början.......jag hann ju tänka....nej inte en till som lämnar oss.
Skönt att det inte var Odla du skulle lämna.
Krolliljan
Grattis!! Starkt gjort yes.gif .
Lycka till smiley_small_hug.gif

zaaritha
Lycka till! tummenupp.gif
Tobb
Skönt att du slutade så du slapp deras konstiga mentalitet smiley_small_hug.gif
Ciczi
Sedan jag tagit beslutet att lämna min arbetsplats och vandra ut i arbetslösheten istället (trädgårdsjobben går ju i vila nu och återuppstår efter nyår) så har jag känt mig lugn och behaglig och kunnat stå över alla diskussioner och bara flyta ovanpå och veta att det rör inte mig i ryggen. JAg lämnar er på tisdag och kommer aldrig tillbaka...

Förlåt att jag skrämde er alla på odla men det kändes bra att skriva av sig och det känns bra att veta att någon håller med mig. naughty.gif kompiskram.gif

Ciczi
Myosotis
[attachment=24840:rädd.gif]
Vad du skräms!

Grattis från mig också.
pejori
sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif Blev lite rädd där ett tag.... smiley_small_hug.gif
Skrämma gamla människor så. giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon