Harvey
Melker, min Grand danois tycker att valparna är ganska hemska, samtidigt försöker han leka, men det fattar inte valparna, jag är livrädd att han skall råka trampa eler hoppa på valparna, men han är så försiktig så trots att vi brukar skämta om hans dåliga simultankapacitet har han inte trampat på en endaste liten vovve.

Melker och Egon

Kopia av gull3.jpg

IMG_0040.JPG

IMG_0044.JPG

Ingrid Zon3
Men gosingarna!! Även Melker wub.gif
Översta bilden är ju för härlig!

Hur många valpar är det?
Chamomille
w00t.gif wub.gif smiley_small_hug.gif
blomkronan
Gu..så söta, vilken ras är det på dom små?
Första bilden ursöt kram1.gif
//Mari
Harvey
6 små valpar är det. 6 veckor på måndag, rasen är dansk/svensk gårdshund. Och dom är bara för goa, på morgonen när jag kommer ner står dom och skriker efter att bli hållna och gosade med, älskar att ligga i knät när man kollar på tvn och så. Och dom skall jag skiljas från om två veckor...
Ingrid Zon3
Tungt att lämna dem i från sig! Är de tingade allihop?

(Hemma hos mig skulle de säkert sova i sängen, iaf om de kan hålla tätt smile.gif)
Wilmer
Å ååå, puss puss puss! wub.gif Jag har en gårdis polare som är den härligaste lilla hund som finns. Hon älskar att hälsa på mig för jag har en så rolig TV. (Marsvinsburen giggle.gif ). Den kan hon titta på hur länge som helst.
malin72
åhhhh goss...den där egon whist.gif eller muffy whist.gif eller....så söta den vita med svart lapp..herregud stackare som ska slitas från dom om 2 veckor -cry-.gif
man skulle verkligen vilja veta vad som rör sig i huvudet på melker giggle.gif
Harvey
Nej, bara två är tingade än så länge, dom två nedersta. Hoppas att alla säljesannonser som kommer i tidningen i helgen ger resultat, hur söta dom än är så blir dom större, och jag har redan två hundar (o två katter, o vå barn...) Fast lite kul är det ändå att den som köpte Humla (nederst i bild) inte kunde hämta henne förrän om tre veckor, så henne skall jag njuta av en vecka extra!
zaaritha
Åh! Jag "smälter" totalt. Både för den store o de små!
Lyckost!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon