Full version: småprat
kikki
Hei, jeg mottok idag en pakke, var fra Sverige,men den var sendt i MAI og alt som var inne i var jo ødelagt så mye jeg ikke kunne se hva som den gang ble pakket. Den lå i min postkasse idag,uten avsendernavn, og jeg vil da høre om der en noen herfra som har sendt? Jeg har heller aldri fått noen hentelapp, bruker jo komme 2 ganger,men her er ingenting kommet så jeg må da høre om noen har sendt pakke? Det som var inne i, var jo helt tørket opp, aner ikke hva det kunne være,og jeg har heller ingen beskjed fått at en skulle sende meg noe! uansett så ville jo jeg da ha visst og fått takket,men håper noen sender meg en pb slik jeg vet hvem det kunne være som muligens ville sende en overaskels, men sendt i mai så det var jo mange måneder og ikke har jeg fått etterspørsmål om jeg HAR mottatt noe pakke! Tapen som var rundt,stod det:Laitis , Bil & industri. Håper jeg kunne ihverfall fått takket...mVH kikki
Eva-Helene
ÄNTLIGEN har Palettbladen kommit fram! Synd att det skulle ta så fruktansvärt lång tid bara! Nästa gång skickar jag dom med....ja INTE med posten iaf!
kikki
Hei, så ble det da oppklart,tusen takk for svar,Eva- Helene, da "snakkes" vi, Vennlig hilsen kikki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon