Full version: Grattis!
Red Top
Stort Grattis Google, min vän i nöden

Vet inte hur jag klarade mig innan Du kom in i mitt liv blomma.gif yahoo.gif smiley_small_hug.gif
Aqvakul
ja, mkt googlande blir det.....
Alba
Jag minns så väl när vi träffades första gången. Jag hade en annan då. giggle.gif
Med små trevande steg försökte jag närma mig dig. sleep.gif
Jag upptäckte mer och mer vilken fanstastisk bekantskap du är. Nu är det bara du och jag. wub.gif
Du har tillfört mitt liv så mycket och jag är så tacksam att jag hittat dig. smile.gif
Tänk så mycket du kan och tänk så hjälpsam du är. Även om jag stavar fel så förstår du vad jag menar. yes.gif
Men om jag ska vara ärlig så har jag ju upptäckt att du ha lite fel ibland. Men vad gör väl det........du hjälper mig så gott du kan. tummenupp.gif

Jag önskar dig ett riktigt bra jubileum och hoppas att vi ska få många fina år tillsammans. smiley_small_hug.gif

Grattis till dina 10 år i människans tjänst. rose.gif
Eva-Helene
Käre käre vän! wub.gif Grattis och tack för alla gånger du hjälper mig - inte minst tidigare idag! smiley_small_hug.gif Vi har nu känt varandra i snart 1½ år. Jag har gjort några snedsteg och prövat andra men har funnit att ingen är lika bra som du! Än en gång: GRATTIS och TACK! Jag ser fram emot måååååånga års fortsatt samvaro!
hbd.gif yahoo.gif
pejori
Du och jag Google kompiskram.gif
Du och jag trostar.gif trostar.gif
Grattis min vän i nöden... kram1.gif rose.gif yaay.gif hbd.gif blomma.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon