Fick tag på den här
länken och skakar på huvudet, snart alldeles frenetiskt. OM folk nu är så dumma att de låter sig luras av sådant här trams, ja, vad sjutton kallar man dom då? Dumskallar, puckon eller vad???

Det är nästan snäppet värre än Nigeria-breven och den klanten som faktiskt åkte dit ner för att hämta ut pengar och som sedan blev kidnappad.
Eva-Helene
28-09-2008, 19:45
Ja inte går då jag på nåt sånt! Inte tror jag på "bantningspiller" heller. Det är klart, att bulkmedel kan vara till en viss hjälp men till syvende och sist så är det bara kost och motion som hjälper när man vill gå ner i vikt.
Aqvakul
28-09-2008, 19:56
Jag kan förstå att man kan hänge sig åt önsketänkandet - att gå neri vikt helt utan ansträngning.
Visst kan man gå ner i vikt utan ansträngning.... med nutrilett, 4 månader = -20 kg, pissenkelt, inte gott, men effektivt
Herre min skapare!
Piccante
28-09-2008, 20:20
Jag tror marknaden för denna typ av produkter är en aldrig sinande ström av tillräckligt desperata personer. Övervikt är ett ökande problem i hela västvärlden i kombination med att utseendefixering och sociala krav gör att överviktiga mår dåligt och ofta griper efter alla halmstrån. Finns det 1000 desperata som inte hittat någon bra metod så är kanske 10 av dem är beredda att köpa denna gel.
Vad tror ni lockar mest en enkel metod utan motprestation (förut pengar då) elelr äta mindre, träna mer och ha en h***es självdisciplin?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.