Sicken tur att jag tog in alla mina blommor igår...först orkade jag inte...för jag hade varit på ett jätte tufft träningspass...i skogen...så det kändes som om mina armar hängde långt ner i backen och låg släpades bakom mig...men jag tog tag i min krage och ryckte upp mig...såg till att mina armar hamnade i sitt naturliga tillstånd igen...pallrade mig ut i trädgården och drog igång bärandet av krukor...äntligen efter ca 2 timmar av kånkade så var alla blommorna inne...men de är inte på sin rätta plats än...vet inte riktigt hur jag ska ställa allt...men snart kan jag äta frukost vid mitt köksbord igen...snart...
...å sicken tur jag bar in dem då...för i morse låg frosten tätt på backen...
Hur går det för er i övriga landet med frosten?...har den kommit till er också?...har den till och med hunnit å nypa nån litet stackars blomma/växt för er redan?...alltså...har vintern börjat göra intrång hos er?
Har ju varit lite 'off' från Odla ett tag...är bara in och läser och slänger ur mig nån kommentar då och då...men har så mycket annat å göra också...så jag hänger liksom inte riktigt med allt som händer nu på Odla...men ni får väl berätta lite hur ni har det nu i era trädgårdar...