Bee
Gomorron! Eller Goförmiddag kanske det är. Sitter och slöläser på Aftonbladet på nätet och ser något som måste vara det mest onödiga "hjälpmedlet" jag sett. Eller är jag bara allmänt trög så här dags på dagen? Finns det en fördel med detta?
Tagga

Visst gillar jag nya prylar men jag fattar inte nyttan med det här. Antingen läser man ju pappersupplagan eller också nätupplagan. Varför skall man då ha in det i sin telefon???
Tobb
Om jag visste vad funktionen var till för så skulle jag kunna säga om den var onödig eller ej? tongue.gif
Myosotis
Jag fattar inte heller. Mobiltelefoner i sig är onödiga prylar, så alla tillbehör måste ju bli meningslösa wink.gif
Bee
Gott att det inte bara är jag som inte fattar finessen med taggarna smile.gif

Men Myosotis: Visst finns det bra prylar till mobiltelefonen. Jag hade tex en extern blixt att koppla in i min gamla telefon, en Sony Ericsson K750. Funkade finfint. Jag tog många kort med den telefonen. (Det var för övrigt en väldigt bra telefon överhuvudtaget, fattar egentligen inte varför jag bytte i vintras.)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon