CillaM
Det har blixtrat kraftigt i ungefär 1 timme nu. Var ute precis och såg att från andra hållet kommer ännu ett åskväder med blixt och dunder. Mitt emellan, där jag befinner mig, är det helt stjärnklart. Ska bli kul att se ovädret när dessa blixt- och åskmoln brakar ihop. Loggar alltså snabbt ut nu.
Alexander-VG-zon3
här har också blixtrar rätt så kraftigt . hoppas det kommer hit mer här !! du får skicka hit lite eller mycket
Whiskuchi
Jag befann mig också mitt mellan två åskoväder för någon timma sedan. Nu verkar det dock ha slutat (utan att ha sammandrabbat i mitten)
aanderss
inte här
Cathis
Här har det åskat för fullt
Verkar som om det är på väg bort nu igen
Aqvakul
CITAT (aanderss @ 02-10-2008, 21:55) *
inte här

nej, det gäller nog Göteborgstrakten...
aanderss
CITAT (Aqvakul @ 02-10-2008, 21:59) *
nej, det gäller nog Göteborgstrakten...

skönt att vi slipper de
renate
Här har det mullrat och gör det fortfarande blixtrar gör det med,men har inte loggat ut än.
Alexander-VG-zon3
halv 1 inatt kom en hälsning till, blixtrade och lät sedan blev det den ena urladdningen efter den andra , först blixt och dunder sedan skyfall och vindar och så blev det tyst BOOM så drog det hela igång igen .
Myosotis
Här (norra Skåne) var det stjärnklart och blixtrade samtidigt!! blink.gif Trodde först inte det kunde vara åska, men sen hördes det när jag pratade i telefon också, och samtalet bröts t.o.m. helt två gånger! Ljuset blinkade men det blev inget strömavbrott, åskan var så långt borta att jag aldrig hörde något, bara såg blixtarna vid horisonten. Mycket märkligt. Det höll på så i flera timmar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon