Full version: Finns säker en knapp
Klint
Jag undrar varför det kommer upp de älsta inlägget först kan bli väldigt långt eller ska de va så eller kan man ändra nån inställning???????????????
*Stintan*
Jag har aldrig sett det du skriver men har du kollat under "Alternativ" i den gröna listen här ovanför, kanske kan du testa och ändra något där.
Berith
CITAT (Klint @ 03-10-2008, 10:54) *
Jag undrar varför det kommer upp de älsta inlägget först kan bli väldigt långt eller ska de va så eller kan man ändra nån inställning???????????????

Får se om jag förstår dej rätt... När man går in i en tråd så hamnar man i det senast olästa inlägget, vilket gör att om man som ny medlem öppnar en tråd kan hamna långt bak och därmed också i gamla inlägg.

Hoppas att jag gjorde mej förstådd. rolleyes.gif
*Stintan*
Berith vad skulle man göra utan dej wub.gif

Självklart är din förklaring helt rätt, jag missförstod nog helt.

Följer man en tråd så är det ju jättebra att att man hamnar i "första olästa inlägg" sedan man senast var där och läste.
Berith
blush.gif Vi vet ju inte än om det var så Klint menade.
*Stintan*
blush.gif Näää såa sant.
Klint
thanks.gif Berith o Stintan jo precis så menade jag, och det är nog kanske bra att det är så, det är bara detatt jag hamnar i en tråd å sen blir man sittande där hur länge som helst .Tror kanske svaret är självdiciplin kan man köpa det, någon?
*Stintan*
Om man klickar på rubriken så kommer man ju alltid till trådstarten (äldsta inlägget) men om man klickar på den lilla rutan framför rubriken så kommer man till det inlägg man senast läste i tråden. Rutan finns alltså även framför rubriken i trådar man aldrig varit i och läst. Finns det ingen liten ruta där så har det inte kommit några nya inlägg sedan man sist var inne och läste.
Margith
Klickar du på rubriken kommer du till det första inlägget.
Klickar du på rutan med gröna bocken, kommer du till det första (av dig) olästa inlägget.
Men det finns en variant till:
längst ut till höger, i kolumnen "senaste aktivitet" klickar du på "Av:" där, kommer du till sista inlägget, oavsett om du har läst det eller inte.

Klint
thanks.gif alihop! Ralfs sovrumsutsikt är verkligen fin men man vill gärna se lite nya höstbilder nu blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon