Full version: Orkidéutställning
Bettis
Av en händelse hörde jag på TV:n i morse att västsvenska orkidésällskapet skulle ha utställning/försäljning av orkidéer på Kviberg i Göteborg. När jag hade varit ute med hunadarna och var på väg hem kom jag ihåg detta och åkte vägen om. Jösses så många olika sorter där var sällsynta och vanliga såååååååååå fina en del var, har ni möjlighet så åk dit och titta.
(jag köpte en också men det tar jag i den tråden flirting.gif )

Eva i Höga
Varför händer allt kul när man inte kan göra ett besök?! Är bortrest i helgen.
annade
Läste just detta på GP:s nätupplaga och undrade var nånstans utställningen är. Tack Bettis för inlägget! Måste verkligen tvinga med mig sambon och göra ett besök i helgen! smile.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Och jag som inte har en ledig plats på mina fönsterbänkarna no.gif

Men efter en 2 dagars resa till Ullared (med husbil) orkar jag ändå knappt gå. Kanske imorgon????

Elisabeth
Piccante
Jag var där idag. Blev faktiskt ganska imponerad av alla spännande orkideer. Jämför man med bokmässan förra helgen så var den ju mindre, men ändå tog det ca 2 timmar.
Alexander-VG-zon3
detta är vad vi skaffade i dag ,, tyckte det var trevligt
Ornithophora radicans,lepanthes,phymatidium tillandsioides,Masdevallia,restrepia cuprea,Macodes petola
MariaS
Tjuvtittade på utställningen resdan i onsdags, på Elmia Garden giggle.gif Dessutom hade de bra tips och råd på Elmia också
CillaM
Var du där Maria? Där var jag också, via jobbet. Synd att jag inte såg dig, hade vart trevligt att träffa dig igen smile.gif Hur går det med lilla affären?
MariaS
CITAT (CillaM @ 04-10-2008, 21:44) *
Var du där Maria? Där var jag också, via jobbet. Synd att jag inte såg dig, hade vart trevligt att träffa dig igen smile.gif Hur går det med lilla affären?

JOdå, vi var allt där, tillsammans med nästan 2000 andra besökare. Det är inte lätt att hitta varandrå då inte...

Med affären går det bra. Blir nog snart bättre när vi närmar oss all helgona och jul!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon