Full version: Min frölista 2008
CillaM
Slut
WingDing
PM Skickat tummenupp.gif

Mvh Fredrik
CillaM
Puttar upp tråden
CillaM
Puttar upp den tråden igen. Det finns fröer kvar, som ni kan se.
Mrs-E
PM:at biggrin.gif
CillaM
Fröer finns kvar så jag puttar igen smile.gif
Mrs-E
Fröerna har anlänt, tack så mycket!!!!!!! tummenupp.gif
CillaM
Roligt att ni vill ha smile.gif Finns fröer kvar!
CillaM
Det börjar sina på fröfronten men lite fröer finns kvar!
CillaM
Puttar igen whistling.gif
ingrid fuxwall
Även jag har fått fröer och tackar så mycket för dem smiley_small_hug.gif Fast sedan är ju frågan var jag lagt dem giggle.gif
CillaM
giggle.gif Förra året fick jag fröer ifrån en här på forumet och jag var överlycklig för dom. När det var dags att så fick jag lättare panik (värre än annars när jag sått och insett hur mycket jag sått), fröerna var puts väck! Vände upp och ner på hela huset och svor förbannelse över mig själv. Men det var bara att krypa till korset och tigga sig till lite nya av samma person, vilket tålamod hon har smile.gif När jag fick fröerna, vet du vad jag hittade då... välinstoppat bokhyllan, i ett vadderat kuvert duh.gif
ingrid fuxwall
CITAT (CillaM @ 10-11-2008, 21:16) *
giggle.gif Förra året fick jag fröer ifrån en här på forumet och jag var överlycklig för dom. När det var dags att så fick jag lättare panik (värre än annars när jag sått och insett hur mycket jag sått), fröerna var puts väck! Vände upp och ner på hela huset och svor förbannelse över mig själv. Men det var bara att krypa till korset och tigga sig till lite nya av samma person, vilket tålamod hon har smile.gif När jag fick fröerna, vet du vad jag hittade då... välinstoppat bokhyllan, i ett vadderat kuvert duh.gif

Det där låter väldigt likt mig whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon