Full version: Mysigt reportage
CillaM
Jag läser internetversionen av Göteborgs-Posten och andra nyheter, som så många andra gör och jag kan väl känna lite väl ofta att charmen att läsa en tidning har gått förlorad, känslan av att bläddra i tidningspappret, ställa ner kaffekoppen rakt på och hänga över... njaaaa, det kanske inte är så himla käckt att göra med datorn...

Då och då kommer det reportage som är rena guldkornen på internetversionen också, som det här trädgård
Berith
Mysigt, som sagt... yes.gif och jag gillade hans färgval i slutet, har också en rabatt som går åt det hållet.
Betty
Ett riktigt bra reportage! Gillar hans sätt att förhålla sig till trädgård tummenupp.gif
ninnisky
Härligt reportage och härlig inställning till trädgårdsarbete -"gör gärna så lite som möjligt" smile.gif
Det köper jag också, tyvärr ser mitt resultat bara inte lika bra ut......

Brukar läsa nätversionen av GP innan jag går och lägger mig och dessutom på morgonen med kaffekoppen, för det får man inte missa!
Alba
Vilket härligt repotage.
Trädgård utan trender....det gillar jag.

Härliga bilder och en härlig trädgård......lugn och harmoni.
Klipp från GP........Peter Svenson har sin alldeles egna trädgårdsfilosofi. Han vill njuta så mycket som möjligt av trädgården och göra så lite som det bara går

Men nog tycker jag det verkar som han arbetar en hel del. g.gif

Tack för länken.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon