Hej, jag har inte varit inne här på evigheter känns det som, anledningen är att det gick så obeskrivligt segt att jag tröttnade. Nu loggade jag in för att kolla om det möjligen skulle vara nån förbättring och det är det sannerligen! Jag vet inte vad den beror på men jag hoppas att den består. Känner igen många av trådarna och de lever fortfarande i högsta välmåga:-)
//Mollis
Aqvakul
08-10-2008, 17:25
Välkommen tillbaka, Mollis!
Välkommen tillbaka.
Jag håller tummarna att du har rätt att det fungerar bättre nu. Det har varit lite si och så med den saken.
Men nu hoppas vi....eller hur.....för man kan ju inta vara utan Odla.
Kul att "se" dig igen Mollis! Ja, visst känns det som att det är mer fart på forumet nu... mycket mindre segt än för bara någon vecka sen.

Håller tummarna att det ska hålla i sig.
Tack ska ni ha! Även idag verkar allt gå som tåget. Under min "exil" har jag hängt mycket på svampguiden.com, en trevlig och mycket "matnyttig" sajt så här i svamptider, det finns dock ingen småpratsavdelning där (ett enkelt forum utan avdelningar) och det har jag saknat mycket...
Så synd att ni håller er borta så länge när det går trögt, det kan räcka med att testa tio minuter senare så har det lossnat igen. Men kul att ni hittar tillbaka!
Jag har också märkt att om det är så där irriterande segt så kan det hjälpa att logga ur och gå in igen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.