Full version: Marköratighet i Word
TEZZ
När jag skriver ett dokument i Word flyttar markören sig för långsamt. Jag känner att jag får sitta och vänta på att den ska flytta sig. När jag skriver här funkar det perfekt. Det är i ett speciellt dokument det inträffar. Gör jag ett nytt dokument fungerar det bra. Hur gör jag för att få markören lite snabbare i just det dokumentet?
Alba
I Kontrollpanelen kan man ändra hastighet på muspekaren.
Vad som är så konstigt är att hastigheten är olika.....vilket gör att det kanske inte lönar sig att ändra....men du kan ju testa.

Den här datorn....Kontrollpanelet.....Mus.....Pekaralternativ.
TEZZ
Tyvärr hjälpte det inte i just det dokumentet.
henriks
Är det ett dokument som du skapat själv?

Det låter som om det finns en massa makron och annan bråte i det dokumentet som tar datorkraft? lite långsökt men kanske?....
TEZZ
Det är ett dokument som jag skapat själv. Det är 215 sidor. Något märkligt hände idag när jag använde dokumentet. När jag jag visade dokumentöversikten fungerade pekaren perfekt men så fort jag valde bort dokumentöversikten kom problemet tillbaka. Ja, dessa datorer.....
Aqvakul
Du kanske kan prova med att kopiera över innehållet i det besvärliga dokumentet till ett nytt orört dokument.....
henriks
skummt.... makrovirus? nä - inte troligt.. dunno.gif
TEZZ
Jag har inte lagt några makron i dokumentet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon