Sidor: 1, 2
Betty
...fast bara för ett tag! angel_not.gif
En del av er minns kanske att jag låg på sjukhus nästan hela maj, jag hade problem med en lunga som inte ville hålla tätt. Nu har det gått några månader och jag har fått en tid för operation, det är dax att åtgärda pyspunkan permanent. I morgon bitti sätter jag mig på bussen och åker de 30 milen ner till "Björkarnas stad" Umeå. Jag antar att jag blir borta en vecka eller högst två - så kul är det ju inte att ligga på sjukhus.
En del abstinensen kommer det att bli, jag är ju van att kika in här några gånger om dan så jag kommer förståss att sakna er mina odlaitkompisar. kompiskram.gif
Wilmer
Minns jag, lycka nu till med lungan! Och så får du/ni sluta skrämmas på detta viset rtfm.gif Vad är en pyslunga mot att du lämnar odla confused.gif Skriv att "min lunga pyser" i rubriken, huvudsaken är att du kommer hit igen flirting.gif Svammel, nåväl krya på dig givetvis! blomma.gif
Biggan_
Lycka till och krya på dej Betty! Vi tänker på dej och så ses vi snart igen! kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
Men, vad skönt Betty att det äntligen är dags!
Nu behöver du ju inte gå och våndas och undra när det ska bli, längre...

Önskar Dig all lycka med operationen rose.gif och så hörs vi när du är tillbaka.
Varma kramar från mig!
kompiskram.gif
Aqvakul
inte skrämmas så..... sad.gif smiley_small_hug.gif
Snöflinga
Så bra att du får broblemet fixat för gott, men trist under den tid det pågår sad.gif Skall tänka på dig och hålla tummarna för att allt går bra och att du snart är hemma igen smiley_small_hug.gif
Myosotis
Lycka till! Men du ska väl inte behöva få abstinens, har de inte dropp på sjukhuset så de kan ge dig lite odla intravenöst eller vad det heter? wink.gif
Vi ses snart igen! smiley_small_hug.gif
*Stintan*
Lycka till och hoppas att du är tillbaka snart kram2.gif
Berith
Men...!! fear.gif Trodde det hade hänt nåt i kulisserna så du inte ville vara här längre. Såna rubriker borde först godkännas av admin. rtfm.gif

Ta den tid du behöver, och tjoa till när du är tillbaka här igen! kompiskram.gif
titti49zon6
Lycka till Betty, håller tummarna för dig och att du snart är hemma igen kompiskram.gif
Ramred
Lycka till med din operation, och hoppas du hämtar dig fort, så du snart är hemma igen!
Gillan
Så skönt att du äntligen får operationen gjord. Mindre kul under tiden så klart. Speciellt utan dator.

Du får ladda upp med bra böcker i stället. Sköt om dig nu och se till att bli riktigt frisk så att du får ett fint Odla-år nästa år kompiskram.gif blomma.gif
sqrulan
smiley_small_hug.gif Lycka till!
Betty
Men ojj! ohmy.gif
skrämde jag er? naughty.gif
det var verkligen inte meningen... whist.gif
thanks.gif för alla lyckönskningar!
Ja en veckas sängläge - utan dator, det blir det tuffaste.... Bra idé Myosotis! - Jag kanske ska fråga om jag kan få lite Odla intravenöst!
Red Top
Lycka till!

Hoppas du snart är på benen igen och kan andas in den härliga höstluften.

30 mil med buss till sjukhuset sweatingbullets.gif

Ni Norrbottningar är ett tåligt släkte tummenupp.gif

blomma.gif
Berith
CITAT (Red Top @ 20-10-2008, 12:16) *
---

blomma.gif

30 mil är jättelångt, men om man kollar på kartan är det ju nedför hela vägen. tummenupp.gif Värre när hon ska hem igen...
Biggan_
CITAT (Berith @ 20-10-2008, 12:19) *
30 mil är jättelångt, men om man kollar på kartan är det ju nedför hela vägen. tummenupp.gif Värre när hon ska hem igen...

giggle.gif
Chamomille
CITAT (Berith @ 20-10-2008, 11:38) *
Men...!! fear.gif Trodde det hade hänt nåt i kulisserna så du inte ville vara här längre. Såna rubriker borde först godkännas av admin. rtfm.gif

Trodde likadant sweatingbullets.gif
Kramar på dig och vi ses snart Betty smiley_small_hug.gif
Betty
CITAT (Red Top @ 20-10-2008, 12:16) *
Lycka till!

Hoppas du snart är på benen igen och kan andas in den härliga höstluften.

blomma.gif

Tack för omtanken! Ingen fara att åka buss 30 mil - jag behöver ju bara sitta still och åka med. biggrin.gif

CITAT (Berith @ 20-10-2008, 12:19) *

rotfl.gif lika knasig som vanligt! Ja du, hemresans långa uppförsbacke blir tuff... sweatingbullets.gif
sqrulan
Ha,ha,ha.... rotfl.gif
DragonLady
Lycka till Betty! trostar.gif
Sjukhus är ju aldrig roliga, men ibland går det så långt att man längtar dit sad.gif
Hoppas att allt går bra och att du blir frisk o kry igen blomma.gif
Betty
CITAT (DragonLady @ 20-10-2008, 12:45) *
Lycka till Betty! trostar.gif
Sjukhus är ju aldrig roliga, men ibland går det så långt att man längtar dit sad.gif
Hoppas att allt går bra och att du blir frisk o kry igen blomma.gif

Tack för omtanken! Ja visst är det så att det ibland går så långt att man längtar dit... även om det inte kommer att bli varken kul eller smärtfritt... Så är det för mig just nu. Sommaren har gått i försiktighetens tecken, bara pillat lite försiktigt i trädgården, bara gått korta lugna promenader och bara vilat och väntat på att jag ska få en tid så att det här blir gjort nån gång och jag kan börja leva som vanligt igen. smile.gif
AstLar
Lycka till. blomma.gif

Trädgårdsböcker och tidningar finns ju också. Så kan du planera inför våren! yes.gif

Hoppas allt går bra!

Margith
Skäms på dig Betty som skräms så där nono.gif

Resan ner är säkert inga problem, det är ju mycket riktigt nerförsbacke. Det är värre på hemvägen, renarna brukar bli lite trötta när det är uppför hela vägen....

Lycka till och sen hoppas jag att du snart är tillbaka hos oss igen *stor kram*

(Smailisarna vill inte idag)

herkules
Lycka till, ha det bra och hoppas att du sen blir alldeles jättefrisk så du kan göra vad du vill!
smiley_small_hug.gif
blomkronan

Men har dom inte "datarum" på sjukhusen nu för tiden naughty.gif
I våra moderna tider... Lycka till Betty. Det ska gå bra...
Irene_L
Lycka till med operationen! tummenupp.gif
Kan du inte ha en bärbar dator med dig....... giggle.gif
smiley_small_hug.gif
ängsvädd
Lycka till med operationen Betty rose.gif
Eva-Helene
Lycka till både med operationen och med läkningen efteråt! Bussresan tar ju bara 4 timmar - och du hinner ta en tupplur så att du är utvilad före alla provtagningar och läkarbesök och springande hit o dit på NUS (men du kan ju be om att få en ung snygg och trevlig karl från transporten som skjutsar dig naughty.gif ).
Sedan - efter op och du börjar piggna till - så har dom datorer på bibblan. Man får surfa i en kvart och det blir nog en lagom dos till att börja med smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Lycka till med operationen och så ses vi snart! kompiskram.gif
Betty
thanks.gif för alla lyckönskningar, kramar och övriga glada tillrop! kram2.gif Jag känner mig styrkt av all omtanke. Och ett extratack till Eva-Helene för surfingtips på bibblan, du verkar ha stenkoll på NUS! tummenupp.gif
malin72
lyckohälsningar härifrån mig med smiley_small_hug.gif rose.gif kommer bli så bra så tummenupp.gif nu slipper du vänta på det snart är det gjort....
tänker på idg och jag tar med lite sol till dig i tankarna(åker till Grekland på to) så om du känner lite sol och värme så är det bara från mig giggle.gif

yg161.gif

udryio.gif

Betty
Tack Malin!
En Greklandresa, så härligt, jag älskar grekisk mat! Ha en skön semester! biggrin.gif
pejori
CITAT (Berith @ 20-10-2008, 11:38) *

Ta den tid du behöver, och tjoa till när du är tillbaka här igen! kompiskram.gif

Håller med berith där.. -cry-.gif -cry-.gif
Skrämmas på det viset... -cry-.gif
Håller alla tummar jag kan och hälsar dej välkommen igen när du orkar.. kompiskram.gif kompiskram.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Alba
Fy så du skräms. Många tankar hann fara genom huvudet. Jag tänkte ...men vad har nu hänt.

Så bra att det inte var så att du fösvinner helt.

Jag förstår att det känns lite oroligt. Det gör det ju alltid när man ska på lassa.

Lycka till Betty. Jag ska tänka på dig i morgon.

Det borde ju vara obligatorisk med dator på sjukhus. Förstår inte de styrande hur det är att vara utan Odla.

Men snart är du tillbaka här hos oss igen.

[attachment=26195:sparkleAngelSm.gif]

Netha
Lycka till med operationen! rose.gif kompiskram.gif
Platinum
På återseende och lycka till.
Betty
thanks.gif alla som skrivit i min tråd! Nu är det dags för mig att logga ut och förbereda mig för d010.gif , jag ska ju gå upp ovanligt tidigt i morron bitti. Vi ses igen om en vecka eller två![attachment=26211:bye2.gif]
Magdis
Huga så du skräms!! -fear-.gif Lycka till med allting nu och välkommen tillbaka, frisk och kry! smiley_small_hug.gif
stennie
Lycka till Betty....Krya på dig snabbt! blomma.gif
Jejja
Tänkte bara meddela alla att operationen gick bra och nu är det vila och återhämtning som gäller.
Ramred
CITAT (Jejja @ 25-10-2008, 13:45) *
Tänkte bara meddela alla att operationen gick bra och nu är det vila och återhämtning som gäller.

Gott att höra!
Biggan_
CITAT (Jejja @ 25-10-2008, 13:45) *

Hälsa så gott till Betty!
Margith
Så skönt att höra.
Hälsa Betty från oss alla!
Alba
Oh så roligt att höra att allt gått bra.

En stor varm kram till Betty och en önskan att hon kryar på sig snart så vi får se henne här igen.
Lady Hamilton
Ja hälsa så gott till Betty. Jag skall själv till sjukhuset på Onsdagen.......får se om jag kanske träffar henne då
titti49zon6
Så skönt att höra att det gick bra, hälsa Betty så gott smiley_small_hug.gif
Krolliljan
Har inte varit inne på Odla och missade denna tråden. Vill gärna skicka en hälsning och några rosor till Betty[attachment=26407:flower_rose_013_03.gif]
Netha
Skönt att höra.
Skickar kryapå hälsningar och stor bukett rose.gif smiley_small_hug.gif
Platinum
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon