Lars-Olof Arvids
Nu på söndag (26/10) kl 10-14 är det loppmarknad på Hasselgården i Stenungsund. Den ligger i bostadsområdet Hasselbacken, nära ishallen och Kristinedalskolan. Det mesta man brukar hitta på loppisar kommer att säljas: kläder, böcker, leksaker, diverse prylar... och växter! Jag säljer krukväxter som Mose stentavlor, paraplyaralior, fredskallor, blomstervaggor, pelargoner m fl, samt en och annan uteväxt som iris, daglilja och alunrot. Sådana går ju fortfarande bra att plantera. En liten reservation vill jag dock ge, för eftersom jag har fått en plats utomhus kommer jag nog inte om det störtregnar. Men loppisar är ju alltid trevliga att besöka, och dessutom serveras gott kaffe med dopp.
Välkomna!!!

http://www.hasselbacken.info/

Olle
Eva i Höga
Ja, loppisar är trevliga att besöka men jag säger som du: det beror på vädret om jag kommer.
Lars-Olof Arvids
Du är välkommen! smile.gif
Det är bara mitt bord som kommer att stå ute. Resten av loppisen (ca 30 bord) kommer att vara inomhus och genomförs oavsett väder.

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon