Jaja.....skratta ni, det är inte så enkelt när man inte förstår någonting

Det är snart ett år sedan jag fick två kuvert från Nordea, men nu först öppnade jag dom för att det inte finns någon svensk kassaservice i byhålan....jaja, jag VET att jag betalat onödiga pengar under året när jag betalat över disk, men som sagt var jag är inte datakunnig och begriper mig inte på alla koder hit och dit.
Nåväl, jag öppnade kuverten och där ligger en liten dosa, inte alls en sådan som dottern eller min älskling har, utan en bred, fet rackare.
Jag läste instruktionerna noggrannt och tycker att det här är väl ingen konst......Hmm..

Daaa....bankomatkortet ditt arma nöt!!!!

Ok, då sparkar jag väl igång då, koderna som stod på rutan var väl ok, men innan jag förstod att jag skulle skriva min pinkod i dosan då....oj oj oj.
Efter mycket om och men så har jag hittat sidan där jag ska ange summan och kontonummer, pissenkelt det här ju

Hoppsan...??? OCR nummer...öhh, och vad är det?? Ringer upp dottern och jag verkliger "ser" henne framför mig skakandes på huvudet

Ok...OCR nummret är det där långa....ja just det, nu ser jag ju att det korta är kontonummret

Nu ska det vara klart då så jag trycker på slutför.....men då kommer nästa "kod" och jag har bara 4 minuter på mig att lista ut vad som ska göras....naturligtvis tar det för lång tid för mig att fatta att om jag scrollar ner på sidan så får jag en utförlig beskrivning av vad som ska göras...

Ytterligare ett försök och rutan visar att jag förhoppningsvis har lyckats och att betalningsmottagarna har sina pengar i morgon....Pust!!!
Jag KÄNNER mig både gammal och okunnig nu....