Full version: Har bytt till Firefox
Margith
Jag loggar ut från Odla på kvällen när jag går och lägger mig och loggar in igen på morgonen.
Via knappen "Nya inlägg" kan jag då läsa vad ni har hållit på med medan jag har sovit giggle.gif

Men nu när jag bytt till Firefox fungerar inte det här. Jag får upp att jag senast var inloggad precis då när jag loggar in igen, så några nya inlägg finns ju inte
ranting.gif

Varför blir det så?
Är det jag som gör nåt fel?
*Ulrica*
Tyvärr kan jag inte hjälpa dej, det fungerar för mej med Firefox.

Kan det vara någonting med säkerhetsinställningarna, typ att programmet rensar cach eller cookies eller vad det nu heter.... confused.gif
Margith
Tack *Ulrica* blomma.gif

Att det fungerar för dig visar ju att det är jag som gör nåt galet.
Jag får väl krypa till korset och be sonen om hjälp blush.gif
Lady Hamilton
För mig fungerar det också med Firefox men jag loggar INTE ut på kvällen utan stänger bara ner. Men jag funderar på om ditt problem kan ha med denna inställning att göra g.gif Visa inlägg från: idag som står längst ner på sidan med inlägg. Ibland så när jag loggat ut eller gjort annat av misstag så försvinner alla tidigare inlägg fast jag inte har läst dem Och då brukar kan ställa in Visa inlägg från: den här veckan och "vips" så kan jag åter se inläggen som jag tidigare missat giggle.gif
Margith
Nu har jag provat lite olika varianter. Jag får det fortfarande inte att fungera crying.gif

Däremot fungerar det alldeles utmärkt om jag gör som Lady H föreslår och inte loggar ut innan jag slår av datorn. En blomma.gif till dig också Ladyn!

KURT
Vad har du för privata inställningar på cookies? Nedanstående fungerar:

Margith
OK, nu ska även mina inställningar vara som dina Kurt.
Jag testar väl nån dag och ser om det fungerar.
Tusen thanks.gif
Margith
Jag får det fortfarande inte att fungera crying.gif

Enda sättet är att göra som Ladyn föreslog och inte logga ut, DÅ fungerar det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon