Jag brukar kryssa för vid aktivera automatiskt e-mail när någon skriver i någon av trådarna jag prenumererar på. Om jag då klickar på den anvisningen i e-mailet så kommer jag till forumet, men om jag vill skriva så får jag felmeddelande om att jag inte är inloggad, men inte alltid, för ibland kan jag skriva direkt.
Om jag då loggar in, så kommer jag inte till stället jag var på, utan kommer till första sidan och får börja leta efter inlägget igen.
Jag går tillbaka till mina mails , hittar en anvisning till, och blir åter igen anvisad om att jag måste logga in, och gör det igen. Skriver och skickar, sen klickade jag på support för att skriva och fråga varför det blir så, och fick en tredje anvisnong om att jag inte var inloggad, och gjorde det igen, och är nu här.
Jag har kryssat för att jag vill bli ihågkommen för att inte behöva hålla på och logga in varenda gång jag kommer till forumet, och förut fungerade det för det mesta, men dom sista dagarna har det blivit värre med ihågkomsten.
Jag har också märkt att jag inte alltid får en mail om att någon har skrivit i tråden jag prenumererar på, och det kan vara lite genant att man inte svarar när någon har gjort sig besväret att svara på min fråga, så nu vågar jag inte lite på att jag ska få meddelande.
Jag vill inte kryssa för i profilen att jag ska bli anvisad varje gång någon skriver i ett inlägg jag har varit på, för det är inte alltid alla jag är intresserad av att bli påmind om.
Men det jobbigaste är att vara tvyngen att logga in 3 gånger samma kväll när jag har kryssat för att jag vill bli ihågkommen, det är kanske inte bara själva inloggningen jag tycker är jobbig, men att dessutom inte komma tillbaka till tråden jag var på ycker jag är jobbigt..
Vet ni vad det kan bero på ? Är det bara jag som måste logga in hela tiden ??