Full version: Perenn fröer sökes!
Henrik_
Det finns säkert en del av er som har frön över av en massor med intressanta saker smile.gif
Henrik_
Är jag för sent ute? smile.gif
Alba
Tyvärr har jag inga fröer.
Det jag reagerade på i rubriken var "udda sorter". Många med mig kanske uppfattar det som om du vill ha fröer av det ovanliga slaget. Kanske är det svårare att få napp då.
Henrik_
CITAT (Alba @ 28-10-2008, 15:07) *
Tyvärr har jag inga fröer.
Det jag reagerade på i rubriken var "udda sorter". Många med mig kanske uppfattar det som om du vill ha fröer av det ovanliga slaget. Kanske är det svårare att få napp då.

Du har nog rätt, ovanliga kanske var lite att ta i, jag tänkte mest på sånt som int ingår standardsortimentet på handelsträdgårdarna smile.gif
Irene_L
Dom här har jag:
Två-åringar:
Mariaklocka, blålila
Trädgårdsnattviol, lila
Purpurklätt, vit
Purpurklätt, cerise

Perenner:
Vit blågull
Blålin (några frön)
Flerårig pipört, röd (några frön)
Praktnejlikrot "Mrs Bradshaw"
Näva "Splish splash"
Polarblågull "Bilbo"
Stjärnflocka, röd
Stockros perenn, gul enkel
Stockros perenn, rosa enkel
Studentnejlika, röd
Tulipa tarda
Rosenvial, rosa

Är det några av dessa som du skulle villja ha så pm-a mig din adress och vilka du vill ha så kommer det på posten tummenupp.gif
Rosmarin
Hej Henrik!

Du kan ju delta i någon av frökedjorna här på forumet. Eller 20 manna tävlingen? giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon