Wilmer
Äntligen bravo.gif yahoo.gif Estrella har tagit fram salt och vinäger chips. Jag har shoppat loss, ifall de drar in dem snabbt igen ninja.gif

Så fort halsen mår bra ska jag fira med lite chips och lättöl, MUMS!!
Ralf
Såg såna chips i england, ja faktum är att jag råkade köpa en sån påse en gång, tog fel. Det var det underligaste jag har smakat men smaken e delad, så grattis W.
Wilmer
Tycker du ska stödköpa Ralf, så de inte vips försvinner från hyllan igen som förra gången.
Pjater
Hmmm detta får man spana vidare om biggrin.gif
Gillar ju de solrosolja chipsen detta är en intressant blandning biggrin.gif
Wilmer
Oslagbar ihop med öl, men
även snack vid matbordet då det serveras fisk eller kyckling. tongue.gif
Kat
Jag tycker det är en riktigt äcklig chipsvariant, men älsklingen kommer att bli glad.
Ska genast meddela!
Tack för tipset!
Monaxe
CITAT (Wilmer @ 26-10-2008, 23:40) *
Äntligen bravo.gif yahoo.gif Estrella har tagit fram salt och vinäger chips. Jag har shoppat loss, ifall de drar in dem snabbt igen ninja.gif

Så fort halsen mår bra ska jag fira med lite chips och lättöl, MUMS!!

Går det att äta öht? Salt & vinäger chips.......

Säkert därför du har fått ont i halsen ninja.gif
Chamomille
CITAT (Monaxe @ 27-10-2008, 10:29) *
Går det att äta öht? Salt & vinäger chips.......

Säkert därför du har fått ont i halsen ninja.gif

ninja.gif Ja, förmodligen...
Bettis
Smakade på dom för många år sedan sick.gif inte i min smak.
stennie
yahoo.gif Mums...världen godaste chips!
Aqvakul
Chips - tyvärr förbjuden föda...... crying.gif
Gossen Ruda
Hmm, har några gånger ätit chips men har under mitt över halvsekellånga liv aldrig köpt ett chipspaket. Inte ostbågar heller! Det går att leva utan sådant. Har dock ett par gånger varit och felsökt i Estrellas telefonvx. Fanns/finns en trappa upp och på vägen dit passerades transportbanden där chipsen låg och väntade på att förpackas. Man fick gå försiktigt, allt var täckt av ett fettlager. wacko.gif sick.gif
Wilmer
Ssch Gossen. Inget fett i chips whistling.gif

Jag köper vanligtvis inte chips jag heller, men salt och vinäger är oemotståndliga och beroendeframkallande. Hoppas de har kommit för att stanna denna gången. bravo.gif Jag får bara lära mig att begränsa mig. Äta vid högtidsstunder.
Miro
Jag blev också väldigt glad när jag hittade dem igen! har saknat dem!!!
Förut hittades de ju bara på engelska pubar, men där var de ofta slut...
Chamomille
CITAT (Gossen Ruda @ 27-10-2008, 11:19) *
Hmm, har några gånger ätit chips men har under mitt över halvsekellånga liv aldrig köpt ett chipspaket. Inte ostbågar heller! Det går att leva utan sådant. Har dock ett par gånger varit och felsökt i Estrellas telefonvx. Fanns/finns en trappa upp och på vägen dit passerades transportbanden där chipsen låg och väntade på att förpackas. Man fick gå försiktigt, allt var täckt av ett fettlager. wacko.gif sick.gif

Och en eller annan råtta kan jag tänka...
stennie
Nu har jag smakat dom.....Goda, men inte som Walkers!
herkules
CITAT (stennie @ 27-10-2008, 12:43) *
Nu har jag smakat dom.....Goda, men inte som Walkers!

Walkers finns att köpa HÄR, Estrellas är lite för tama i smaken, inget vinägersting.. flirting.gif
Wilmer
Ajdå, utan sting.. Trode väl det kunde vara så, de smakade inte mycket förra gången. Jag har inte smakat än, river nog för mycket i min krassliga hals. Pringles borde kunna ha salt och vinägerchips här, de har ju alla möjliga smaker. På Subway har man kunnat köpa småpåsar med salt o vinägerchips förut i alla fall, MED sting.
stennie
CITAT (herkules @ 27-10-2008, 12:47) *
Walkers finns att köpa HÄR, Estrellas är lite för tama i smaken, inget vinägersting.. flirting.gif

Tusen thanks.gif för tipset !
Wilmer
Herkules, jag får bunkra där istället kompiskram.gif
Nostalgia
CITAT (Wilmer @ 27-10-2008, 01:22) *
Oslagbar ihop med öl, men
även snack vid matbordet då det serveras fisk eller kyckling. tongue.gif

Salt och vinäger blink.gif låter inget vidare sick.gif men ÖL, oslagbart ihop med ÖL g.gif
Jag ska stödköpa en påse till helgen Wilmer smile.gif fisk gillar jag ju också, kyckling ohmy.gif det där såg jag inte coolgleam.gif

Fett, ÄSCH det går man snart bort i skogen wink.gif
Alexander-VG-zon3
nu har jag smakat dom !!! och dom var va faktsikt goda .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon