|
Äntligen  Estrella har tagit fram salt och vinäger chips. Jag har shoppat loss, ifall de drar in dem snabbt igen Så fort halsen mår bra ska jag fira med lite chips och lättöl, MUMS!!
Såg såna chips i england, ja faktum är att jag råkade köpa en sån påse en gång, tog fel. Det var det underligaste jag har smakat men smaken e delad, så grattis W.
Tycker du ska stödköpa Ralf, så de inte vips försvinner från hyllan igen som förra gången.
Hmmm detta får man spana vidare om  Gillar ju de solrosolja chipsen detta är en intressant blandning
Oslagbar ihop med öl, men även snack vid matbordet då det serveras fisk eller kyckling.
Jag tycker det är en riktigt äcklig chipsvariant, men älsklingen kommer att bli glad. Ska genast meddela! Tack för tipset!
CITAT (Wilmer @ 26-10-2008, 23:40)  Äntligen  Estrella har tagit fram salt och vinäger chips. Jag har shoppat loss, ifall de drar in dem snabbt igen Så fort halsen mår bra ska jag fira med lite chips och lättöl, MUMS!! Går det att äta öht? Salt & vinäger chips....... Säkert därför du har fått ont i halsen
Chamomille
27-10-2008, 10:33
CITAT (Monaxe @ 27-10-2008, 10:29)  Går det att äta öht? Salt & vinäger chips....... Säkert därför du har fått ont i halsen   Ja, förmodligen...
Smakade på dom för många år sedan  inte i min smak.
stennie
27-10-2008, 10:44
 Mums...världen godaste chips!
Aqvakul
27-10-2008, 10:53
Chips - tyvärr förbjuden föda......
Gossen Ruda
27-10-2008, 11:19
Hmm, har några gånger ätit chips men har under mitt över halvsekellånga liv aldrig köpt ett chipspaket. Inte ostbågar heller! Det går att leva utan sådant. Har dock ett par gånger varit och felsökt i Estrellas telefonvx. Fanns/finns en trappa upp och på vägen dit passerades transportbanden där chipsen låg och väntade på att förpackas. Man fick gå försiktigt, allt var täckt av ett fettlager.
Ssch Gossen. Inget fett i chips Jag köper vanligtvis inte chips jag heller, men salt och vinäger är oemotståndliga och beroendeframkallande. Hoppas de har kommit för att stanna denna gången.  Jag får bara lära mig att begränsa mig. Äta vid högtidsstunder.
Jag blev också väldigt glad när jag hittade dem igen! har saknat dem!!! Förut hittades de ju bara på engelska pubar, men där var de ofta slut...
Chamomille
27-10-2008, 12:20
CITAT (Gossen Ruda @ 27-10-2008, 11:19)  Hmm, har några gånger ätit chips men har under mitt över halvsekellånga liv aldrig köpt ett chipspaket. Inte ostbågar heller! Det går att leva utan sådant. Har dock ett par gånger varit och felsökt i Estrellas telefonvx. Fanns/finns en trappa upp och på vägen dit passerades transportbanden där chipsen låg och väntade på att förpackas. Man fick gå försiktigt, allt var täckt av ett fettlager.  Och en eller annan råtta kan jag tänka...
stennie
27-10-2008, 12:43
Nu har jag smakat dom.....Goda, men inte som Walkers!
herkules
27-10-2008, 12:47
CITAT (stennie @ 27-10-2008, 12:43)  Nu har jag smakat dom.....Goda, men inte som Walkers! Walkers finns att köpa HÄR, Estrellas är lite för tama i smaken, inget vinägersting..
Ajdå, utan sting.. Trode väl det kunde vara så, de smakade inte mycket förra gången. Jag har inte smakat än, river nog för mycket i min krassliga hals. Pringles borde kunna ha salt och vinägerchips här, de har ju alla möjliga smaker. På Subway har man kunnat köpa småpåsar med salt o vinägerchips förut i alla fall, MED sting.
stennie
27-10-2008, 13:14
CITAT (herkules @ 27-10-2008, 12:47)  Walkers finns att köpa HÄR, Estrellas är lite för tama i smaken, inget vinägersting..  Tusen  för tipset !
Herkules, jag får bunkra där istället
Nostalgia
27-10-2008, 13:51
CITAT (Wilmer @ 27-10-2008, 01:22)  Oslagbar ihop med öl, men även snack vid matbordet då det serveras fisk eller kyckling.  Salt och vinäger  låter inget vidare  men ÖL, oslagbart ihop med ÖL Jag ska stödköpa en påse till helgen Wilmer  fisk gillar jag ju också, kyckling  det där såg jag inte Fett, ÄSCH det går man snart bort i skogen
Alexander-VG-zon3
29-11-2008, 10:39
nu har jag smakat dom !!! och dom var va faktsikt goda .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|