Full version: Smilla min nya katt
Carl
Hi!
Kunde inte låta bli att visa min nya katt unge. Hon är 14 v och en blandning mellan Norskskogskatt och maine Cone.
[attachment=26490:2008_10040011.JPG]
[attachment=26491:2008_10040020.JPG]
[attachment=26492:2008_10040021.JPG]
[attachment=26493:2008_10110001.JPG]
Chamomille
Åh, va fin wub.gif Nu blev jag sugen på katt igen crying.gif
Ramred
En sån sötnos!
Aqvakul
Jag blir helt betuttad! wub.gif
Monaxe
Så söt...finns det några syskon som är över...??????? whistling.gif
malin72
oj vilken sötnos wub.gif kommer bli en vacker katta det där tummenupp.gif visa gärna mera vartefter hon växer flirting.gif
CillaM
Sicken liten goding. Härligt att se kattungar med så pigga ögon wub.gif Tänk om alla kattungar kunde få ha det
flinga100
Jag instämmer i kören - vilken liten hjärtekrosserska. wink.gif
blomkronan
Smilla...aaaaaååååååååå va söt. Är det inte straffbart att vissa såna söta bilder på katter rtfm.gif
Vilken sööööööööting, som malin72 sa visa gärna flera bilder varefter som hon växer.

sick.gif hon på minner om min katt "lillan" jag hade för många år sedan... wub.gif
sqrulan
wub.gif wub.gif wub.gif Oj, oj, oj sååååå söt!
Nostalgia
Vilken goding wub.gif
Kajsa i Arvika
Nääee men duuuu så sööööt!!! wub.gif
Carl
HI!
11 Har sagt att katten är söt bara kvinnor.Varför?
Myosotis
CITAT (Carl @ 28-10-2008, 18:31) *
HI!
11 Har sagt att katten är söt bara kvinnor.Varför?

Bortsett från att jag inte tror att Anders är en kvinna så är det nog kvinnligt att säga så, tuffa grabbar vågar inte visa känslor. Jag har jobbat med ringmärkning och minns ett tillfälle när jag visade upp en fågel i handen för en blandad grupp som utbröt i förtjusta rop. Killarna sa "Fan vad häftigt" och tjejerna "Gud vad gulligt".

Söt katt förresten. wink.gif
Wilmer
wub.gif Åå, en riktig TJEJMAGNET happy.gif Ruggigt söt.
zaaritha
Jisses!
Så lik vår Zirran--gammal nu!
Upphovet till resten av våra katter!
renate
Lilla Smilla ääääääääääääääääääär söt.
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 28-10-2008, 20:15) *
Bortsett från att jag inte tror att Anders är en kvinna så är det nog kvinnligt att säga så, tuffa grabbar vågar inte visa känslor. Jag har jobbat med ringmärkning och minns ett tillfälle när jag visade upp en fågel i handen för en blandad grupp som utbröt i förtjusta rop. Killarna sa "Fan vad häftigt" och tjejerna "Gud vad gulligt".

Söt katt förresten. wink.gif

giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon