|
Vad sjutton har hänt med statistiken?? 1 inlägg och 0 registrerade medlemmar??  Så här står det just nu: "Statistik Forumets medlemmar har gjort 2 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 16 stycken den Idag, 05:18"
Mycket knepigt
0 medlemmar men 5 medlemmar firar födelsedag. Jag tror någon har dåliga batterier i miniräknaren.
Forumets medlemmar har gjort 4 inlägg totalt Forumet har 1 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är bulson23Flest användare samtidigt i forumet var 35 stycken den Idag, 06:48
7 medlemmar firar födelsedag idag Nina H i NÖ Skåne( 58), Towanda( 30), vicky-g( 34), fruberglund( 33), Eleena( 31), pgojim( 19), daddyrox( 36) 27 gäst(er), 5 medlem(mar), 3 anonym(a) KURT, bulson23, Eva zon 1-2, matise, lena:-)Det skulle vara kul om någon kunde få den här ekvationen att gå ihop
13 användare aktiva i forumet de senaste 15 minuterna 11 gäst(er), 0 medlem(mar), 2 anonym(a) - jag är den ena!  Forumets medlemmar har gjort 919 235 inlägg totalt Forumet har 18 906 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är vidar Flest användare samtidigt i forumet var 60 stycken den Idag, 00:05 - stämmer ju inte egentligen, men det kan säkert stämma sen det strulade till häromdan.
CITAT (Berith @ 31-10-2008, 05:56)  13 användare aktiva i forumet de senaste 15 minuterna 11 gäst(er), 0 medlem(mar), 2 anonym(a) - jag är den ena!  Och jag måste ju vara den andra  .................. För övrigt så håller jag med och om jag inte minns fel så var det massor av "hundra" inne samtidigt nån gång........när nu det var  ( fast jag är ju aldrig här när det slås rekord  )..................
Du är den andra, som hemligen ser mej! Fast ingen har talat, du vet vad jag ber dej... Ja jag är inte med bland dom flesta heller.
Lady Hamilton
01-11-2008, 20:22
i dag ser det ut så här Forumets medlemmar har gjort 9 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 117 stycken den Idag, 20:07
Vad har man för nytta av statistiken?
Aqvakul
01-11-2008, 20:27
det börjar likna "bristande underhåll"...
CITAT (Netha @ 01-11-2008, 20:26)  Vad har man för nytta av statistiken? Man behöver väl inte ha nytta av allting, en del grejer kan ju vara till glädje också!  Är det lagat nu...? Forumets medlemmar har gjort 920 258 inlägg totalt Forumet har 18 925 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är J.OlaussonFlest användare samtidigt i forumet var 124 stycken den Igår, 20:58
Flest användare samtidigt i forumet var 160 stycken den Idag, 11:06
 och jag var med och slog rekordet (för en gångs skull)!
Forumets medlemmar har gjort 0 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 17 stycken den Idag, 05:51Och den här gången var jag med och slog rekord!!
Forumets medlemmar har gjort 5 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 17 stycken den Idag, 05:51,
man kan ju verkligen börja fundera på om det inte är dags att byta ut räkneverket.....
Kan det vara så att det nollställer sej vid midnatt....?  Räkneverket alltså. Eller vid nån annan tid kanske...?
Så det skulle vara 0 nyregistrerade medlemmar från midnatt? det är ju en tanke!
Nu ser det ut så här:
Forumets medlemmar har gjort 7 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 18 stycken den Idag, 06:02 Så räknar gör det ju, men hur?
CITAT (Berith @ 04-11-2008, 05:55)  Forumets medlemmar har gjort 0 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 17 stycken den Idag, 05:51Och den här gången var jag med och slog rekord!!   "grattis"!
 Fast enligt statistiken så räknas vi ju inte, eftersom det finns 0 registrerade medlemmar. Men vad 17! är det rekord så är det!!
Forumets medlemmar har gjort 13 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 117 stycken den Idag, 10:55
Hej o hå vad vi slår rekord ofta nu för tiden...
Rosmarin
04-11-2008, 11:24
CITAT (Monaxe @ 04-11-2008, 06:04)  Forumets medlemmar har gjort 5 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 17 stycken den Idag, 05:51, Odla är ett skumt forum som frekventeras främst under natten verkar det som!
Nostalgia
04-11-2008, 11:29
JUST NU SER DET UT SÅ HÄR Forumets medlemmar har gjort 0 inlägg totalt Forumet har 0 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är Flest användare samtidigt i forumet var 144 stycken den Idag, 11:27
Lady Hamilton
04-11-2008, 12:20
Jag tycker det borde så så här Odla.nu är ett poppulärt forum och slår ständigt nya rekord!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|