HelenN
Inne på chatten har bokstäverna Å, Ä o Ö försvunnit i namnspalten. Jag heter numer L-m-s.....o de vill jag inte. I konversationsrutan funkar alla bokstäver!!!
Ge mig lite stöd nu......behöver det.....känner mig thumbdown.gif !
Wilmer
Mobbad?? Ja, Det finns även en Farbror_Bl- där som tappat sin identitet rolleyes.gif
HelenN
Jaaa, det känns ledsamt.........40% av lämås är borta.....förstår ni hur jag känner mig? -cry-.gif
CITAT (Wilmer @ 29-10-2008, 22:45) *
Mobbad?? Ja, Det finns även en Farbror_Bl- där som tappat sin identitet rolleyes.gif

mojan
Har du mejlat ansvariga på Odla? (Startsidan, Kontakta oss, till hö)
lissa
Du kan ställa in ditt tangentbord till olika språk, jag behöver konstant byta från spanska till svenska..Du har kanske redan fått info om hur du ska göra, men skriver det ändå..
Du går till din kontrollpanel----där letar du efter " regional och språkkonfiguration---klicka på språk,--sen på " detalljer"--- och där väljer du nu språken/språken du vill ha.
Som du kommer att se kan du välja att ha en liten ruta på skrivbordet som visar dig vilket språk du har tangentbordet på, och dessutom kan du klicka på den rutan för att snabbt byta språk., men alla såna detaljer ser du ju själv när du har kommit så långt, och ser alternativen du har att välja på..
Hoppas att det var det här du ville ha hjälp med, eller har jag missuppfattat dig ?
HelenN
näe, det är fler på cgatten som har å ä eller ö i namnet som det blir så för.

CITAT (lissa @ 31-10-2008, 03:31) *
Du kan ställa in ditt tangentbord till olika språk, jag behöver konstant byta från spanska till svenska..Du har kanske redan fått info om hur du ska göra, men skriver det ändå..
Du går till din kontrollpanel----där letar du efter " regional och språkkonfiguration---klicka på språk,--sen på " detalljer"--- och där väljer du nu språken/språken du vill ha.
Som du kommer att se kan du välja att ha en liten ruta på skrivbordet som visar dig vilket språk du har tangentbordet på, och dessutom kan du klicka på den rutan för att snabbt byta språk., men alla såna detaljer ser du ju själv när du har kommit så långt, och ser alternativen du har att välja på..
Hoppas att det var det här du ville ha hjälp med, eller har jag missuppfattat dig ?

lissa
Hur gick det, har du lyckats med inställningen så att du nu har fått in åäö ??
Ibland har jag varit tvungen att göra om det ett par gånger. Speciellt när jag har haft en blå skärm verkar det som om den vill trilskas, men då lurar jag systemet genom att konfigurera in ett annat språk samtidigt ( te x amerikanska) och då brukar det lyckas..
HelenN
nu finns det inga å ä ö i chattrutan heller sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon