Full version: Vintern kom idag
Monarda
Så här såg det ut i morse

PA310552.jpg

Full fart på fåglarna och även en svartmes dök upp, en fågel som sällan är synlig här.

PA310573.jpg

PA310563.jpg

Chamomille
Va vackert wub.gif
Myosotis
wub.gif [attachment=26685:4.gif] [attachment=26686:7.gif] yaay.gif [attachment=26687:flitz.gif] [attachment=26691:hops.gif] yahoo.gif

Åh så underbart vackert!!!

[attachment=26689:Schneeflocke.gif] [attachment=26688:Schnee.gif] [attachment=26690:Schneemann.gif]
Sussie F-Flower
Ja, det är allt bra vackert med vintern ändå, wub.gif ...bara det är snö så att det är vitt och fint.... !!!

Fina bilder!
Lars-Olof Arvids
Jättefint! wub.gif Visst är det roligt med vinter och fågelmatning. Här var det lite småflingor i luften i morse, men mer blev det inte.

Olle
Azur
Fy usch, finns det nåt värre än snö & is? Ge mig gärna regn och slask, bara det är några plusgrader är jag nöjd - mörkt och jäkligt är det ju i vilket fall som helst.

Här regnar det för närvarande, den utlovade decimetern blötsnö har tackolov uteblivit.
Monarda
Idag skiner i alla fall solen men inte tycker jag frukosthörnan ser särskilt inbjudande ut trots att stolarna fått ny stoppning.

PB010581c.jpg

Badsäsongen tycks också ha gått mot sitt slut

PB010584a.jpg

Myosotis
Det är så vackert så jag blir sick.gif av avund...
zaaritha
Enligt SMHI skulle vi klara oss--men icke!
Fick i all hast slänga presenningar över urnor o krukväxter..........
O clematisen i urna har väl dött.....
Samt potatisblomman.............
Shit!
Trodde inte det skulle komma så tvärt--redan nu!
Uggi
Så här såg det ut i morse

PA310552.jpg

Full fart på fåglarna och även en svartmes dök upp, en fågel som sällan är synlig här.

PA310573.jpg

PA310563.jpg
[/quote]
[attachment=26768:029_En_h...g_morgon.JPG][quote name='Monarda' date='31-10-2008, 09:50' post='923619']
Så här var det för några månader sedan, vi får avvakta några månader till så är det fint igen.
renate
Haär har det varit minusgrader några nätter ocg soligt på dagen,men snö kan jag väntar lite med,fast bilderna var vacker.
Nostalgia
CITAT (Monarda @ 01-11-2008, 12:02) *
Idag skiner i alla fall solen men inte tycker jag frukosthörnan ser särskilt inbjudande ut trots att stolarna fått ny stoppning.

PB010581c.jpg

Badsäsongen tycks också ha gått mot sitt slut

PB010584a.jpg

Vilka vackra bilder bravo.gif och WOW vilket fågelbad wub.gif din händige man som varit i farten antar jag unsure.gif
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 31-10-2008, 10:51) *
wub.gif [attachment=26685:4.gif] [attachment=26686:7.gif] yaay.gif [attachment=26687:flitz.gif] [attachment=26691:hops.gif] yahoo.gif

Åh så underbart vackert!!!

[attachment=26689:Schneeflocke.gif] [attachment=26688:Schnee.gif] [attachment=26690:Schneemann.gif]

Du e tokig a0a.gif

Va fasiken kom nästa inlägg med för????????? Eller har min dator fått hispandylkollifintrissan?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon